Centrāltirgus ir izvirzījis konkrētas prasības par uzņēmuma reklāmas izvietošanu vairākos medijos. Piemēram, par reklamēšanās pasākumiem radio Rīgas Centrāltirgus ir gatavs maksāt kopumā 45 000 eiro, bet televīzijā - 30 000 eiro.
Savukārt par reklāmas un informatīvās publicitātes nodrošināšanu laikrakstos Centrāltirgus kopumā ir gatavs maksāt 94 000 eiro.
Kā liecina iepirkuma paziņojums, Centrāltirgus vēlas reklamēties vairākos laikrakstos un radio.
Tiek plānots, ka pakalpojumu kapitālsabiedrība saņems pusotru gadu jeb 18 mēnešus no līguma noslēgšanas brīža vai līdz līguma summas sasniegšanai.
Vienai no radiostacijām kā prasības ir izvirzītas raidīšana krievu valodā, atskaņojot krievu valodā skanošu aktuālo mūziku, tā raida Rīgā un ar Rīgu robežojošajās pašvaldībās, tāpat tās auditorija Rīgā un tuvākajā apkārtnē ir ne mazāk kā 120 000 kopējās sasniegtās auditorijas, publicitāte tiek nodrošināta vismaz reizi nedēļā un vismaz 45 reizes gada laikā, kā arī tā tiek nodrošināta Rīgai veltītās ziņās laikā no plkst.7.30 līdz plkst.10. Tāpat Rīgas Centrāltirgus informatīvās publicitātes materiāliem tiek sagatavoti vismaz 30 sekunžu gari sižeti.
Otrajai radiostacijai tiek prasīts raidīt latviešu valodā, atskaņojot dažādās valodās skanošu aktuālo mūziku, tai ir ne mazāk kā 90 000 kopējā sasniegtā auditorija, informatīvā publicitāte tiek nodrošināta vismaz reizi nedēļā un vismaz 45 reizes gada laikā, kā arī tā tiek nodrošināta Rīgai veltītās ziņās laikā no plkst.7.30 līdz plkst.10.
Tikmēr trešajai radiostacijai kā prasības ir izvirzīta raidīšana latviešu valodā, atskaņojot 20.gadsimta pēdējās trešdaļas populārās mūzikas izlasi, tai jāraida Rīgā un ar Rīgu robežojošajās pašvaldībās, auditorija Rīgā un tuvākajā apkārtnē ir ne mazāka kā 50 000 klausītāju, Rīgas Centrāltirgus publicitāte tiek nodrošināta Rīgai veltītās ziņās laikā no plkst.16.30 līdz plkst.19.
Tāpat kā viena no prasībām ietverta līdz vismaz divu interviju nodrošināšanā ar Rīgas Centrāltirgus pārstāvi tiešajā ēterā vismaz 40 minūšu par pasūtītājam aktuāliem jautājumiem esošajā interaktīvā ētera rubrikā, kā arī ir jāparedz iespēja vismaz reizi mēnesī nofilmēt un radiostacijas mājaslapā ievietot Centrāltirgus video sižetus.
Vēl radiostacijām jānodrošina Centrāltirgus reklāmas kampaņa Jāņos, Rīgas svētkos, 1.septembra gadatirgus laikā, Mārtiņdienas gadatirgus laikā un pirms Ziemassvētkiem.
Prasības žurnāliem arī atšķiras attiecībā uz tirāžu un valodu, tomēr galvenās prasības ir par mērķauditoriju, proti, ekonomiski aktīvi iedzīvotāji līdz 45 gadu vecumam, kā arī žurnālam ir jābūt izklaidējošam un vienam jābūt tādam, kurā iekļauta televīzijas programma latviešu valodā. Tāpat diviem žurnāliem ir jābūt piesaistītiem interneta portāliem.
Termiņš pieteikumu iesniegšanai ir 26.maijs.
Kā ziņots, Rīgas dome, tās struktūras un uzņēmumi aizvadītajā priekšvēlēšanu gadā kopumā dažādiem medijiem publikācijām un raidījumiem atvēlējusi 1,2 miljonus eiro, vēstīja Latvijas Televīzijas raidījums Aizliegtais paņēmiens.
Dažos gadījumos šie raidījumi un publikācijas skaidri nodalīti no mediju satura, citos norādes esot grūti pamanāmas, bet vēl par dažiem līgumiem informācija nemaz netiekot sniegta.
Kā vēstīja raidījums, kopējais Latvijas reklāmas tirgus - televīzijā, radio, internetā, žurnālos un laikrakstos - pērn bijis vairāk nekā 70 miljonu eiro liels, līdz ar to Rīgas pašvaldība ir bijusi ievērojama spēlētāja šajā tirgū. Piemēram, presē pērn Rīgas dome esot bijusi lielākā reklāmas devēja.
"Aizliegtais paņēmiens" arī norādīja, ka no domes un pašvaldības uzņēmumiem esot problemātiski uzzināt konkrētu laiku un datumus, kad informatīvie materiāli medijos publicēti un par ko tieši ir maksāts.
Zirgenzons
zz
pareizais virsraksts