RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča Diena.lv skaidro, ka tie esot papildu darbi, kam nepieciešams finansējums. «RTAB ir vienīgā tūrisma struktūra, kas intensīvi izdod reklāmas materiālus par Rīgu un Latviju, un pieprasījums ir liels. Budžets šiem materiāliem ir izsmelts. Otrkārt, RTAB pārņems kādreizējās aģentūras Inspiration Riga funkcijas un nodarbosies ar konferenču tūrisma attīstību. Ir plānots piedalīties divās lielās izstādēs Frankfurtē un Barselonā, kur jau tagad jāiemaksā avansa maksājumi, jāpasūta stendi,» stāsta V.Jermoloviča.
RTAB pašiem par pārsteigumu esot uzdots rūpēties arī par Rīgas kā 2014. gada Eiropas kultūras galvaspilsētas mārketinga aktivitātēm.
41 000 latu pieprasīts suvenīru līnijas ar Live Riga preču zīmi attīstībai. No Rīgas domes budžeta tiks finansēta jaunu suvenīru veidu dizaina izstrāde un suvenīru ražošana, piemēram, magnēti Rīgas eglei 500, Pūres šokolādes trifeles, piparkūku egles, pasu vāki utt. , kam kopumā tērēs Ls 27 000, tāpat turpinās ražot jau esošus suvenīrus, piemēram, šokolādes šprotes, adītas zeķes u.c.. Izgatavos arī jaunus suvenīru stendus septiņās vietās. No V.Jermolovičas teiktā var saprast, ka suvenīru dizainu izstrādā RTAB, lai garantētu tā kvalitāti.
2011. gada budžeta projektā Rīgas pilsētas atpazīstamības pasākumiem atvēlēti divi miljoni latu, tiesa gan, Rīgas vicemērs Andris Ameriks noliedza, ka tos visus piešķirs RTAB.