"Ceram, ka nākamajā gadā atgriezīsimies atkal pie peļņas," teica aviokompānijas izpilddirektors.
Tāpat Gauss norādīja, ka "airBaltic" akciju kotāciju biržā plāno sākt pēc Covid-19 pandēmijas, kad aviokompānija būs atsākusi strādāt ar peļņu, proti, 2023.-2024.gadā.
"Mēs vēlamies atgriezties pie pelnītspējas un tad būsim gatavi arī akciju kotācijai gan Rīgas, gan citās biržās," sacīja Gauss, piebilstot, lai sagatavotos akciju kotācijai biržā, aviokompānijai būs nepieciešams apmēram gads.
Savukārt, raksturojot pašreizējo noskaņojumu nozarē, Gauss pauda viedokli, ka šobrīd aviācija vairs nav sarkanajā zonā, bet ir dzeltenajā zonā - rezervāciju skaits lidojumiem pavasarī un vasarā palielinās. "Redzam, ka rezervācijas pavasarim un vasarai pieaug. Pēdējās divās nedēļās mums ir pēdējos divos gados augstākais rezervāciju līmenis vasaras reisiem," viņš sacīja.
Jau vēstīts, ka 2021.gadā "airBaltic" pārvadāja 1,628 miljonus pasažieru, kas ir par 21,4% vairāk nekā 2020.gadā.
Tāpat ziņots, ka lidsabiedrības darbības ieņēmumi 2021.gada deviņos mēnešos bija 127,462 miljoni eiro, kas ir par 5,9% vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš.
2020.gadā "airBaltic" koncerns strādāja ar 142,6 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 72% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi pieauga 29 reizes un sasniedza 264,6 miljonus eiro.
Latvijas valstij pieder 96,14% balsstiesību "airBaltic" kapitālā, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam "Aircraft Leasing 1" - 3,86%.