Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +3 °C
Apmācies
Otrdiena, 12. novembris
Kaija, Kornēlija

Izņēmuma gadījuma riteņbraucēji

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Nu nevajag
N
salīdzināt ar vāciju.tur jau pirms 30 gadiem bija velokultūra,kad šeit pat mašīnas uz ielām vēl nebija
Gājēja
G
Eju pār Vanšu tiltu ar kājām-tur ir zīme,ka puse ir paredzēta riteņbraucējiem,bet diemžēl nevaru saprast,pa kuru pusi man jāiet,jo RD domā,ka visiem ir jāuzmin,kur viņi ir domājuši(nav ierīkojuši) velojoslu
CSDD ir zaudejusi pratu!
C
Velobrauceju vieta nav uz ietves. Nekad! Iznemot varbut berniem. Ja auto brauceji apdraud velobraucejus ar savu augstpratigo pavirsibu, tad tadus autobraucejus sen bija loti smagi jasoda... Un jaizskolo. Un ne sis problemas ignoret velobraucejus uzgruzot virsu kajgajejiem. Velobraucejiem ari ir pienakums pasiem braukt ieverojot visus satiksmes likumus... Ne visi velobrauceji un autovaditaji ir neaptesti, pascentreti lopi, bet parak liels skaits vel gan. Vinus parskolot nav viegli bet tadel nevajag izvairities no darba.
trevis
t
Tiklīdz velo braucēju sāks pārvietoties blīvā masā un pelotonos pa ietvi, tad gan būtu jāsāk domāt kā tos novirzīt. Bet nu šobrīd nu nav to velobraucēju tik daudz nu nav viņu. Agresīvos vajag izķert un noštrāfēt, bet jūs jau zinat ka gājēji arī ir sodāmi ja tie pāriet ielu pie sarkanās gaismas, VISI gājēji ievēro šo noteikumu? Atšaut tos gājējus vai ko jūs tur gribējāt darīt ar velosipēdistiem?
Velobraucējs
V
CSDD ar šito tekstu tikai saasināja gan gājēju, gan riteņbraucēju attieksmi uz negatīvo! Tagad braucot ar velo ir jauzmanās ne tikai no tā, kurš gājējs apstāsies vai pēkšņi izdomās pagriesties, tagad arī būs jauzmanās, kurš gājējs nepagrūdīs velobraucēju vai vēl labāk neiedos ar kādu mietu pa galvu! Un tas ka gājējus ir jāuzskata par "karaļiem" ir stulbākais, kas var būt! CSDD burtiski dod gājējiem pilnīgu varu un zinot mūsdienu "gudros" cilvēkus, nekas labs tur nesanāks! Kāpēc nevar atvēlēt katras ietves malu (kur tas iespējams) kā nerakatītu velo joslu? Un kāpēc nevar pateikt, ka velosipēdists pirmkārt arī ir tāds pats cilvēks kā tas gājējs uz ietves? Mūsdienu problēma, ka priekšnieki sēž savos birojos un tik izdomā visādas gudrības balstoties uz cipariņiem statistikā, nevis reāli pārbaudot visu uz savas ādas! Un es kā velobraucējs pielrītu, ka ir daži īpaši "gudri" velosipēdisti, kas bojā dzīvi gan gājējiem, gan citiem velobraucējiem, bet tas nenozīmē, ka visi velobraucēji ir tādi! Labāk pievērstu uzmanību dzērājiem un smēķētajiem uz ielas, kas tiešām nodara veselības kaitējumus ne tikai sev, bet arī visiem, kas apkārt, nevis uzkurinātu cilvēku emocijas ar šādām muļķībām!
Lasis
L
Grūstīts neesmu, bet viena tante pirms kāda pusotra-diviem gadiem (tolaik arī bija baigās diskusijas tīklā par šo tēmu) man "izleca" priekšā, lai gan es jau tāpat biju piespiedies maksimāli tuvu žogam un vietas tāpat bija gana. Viņa to izdarīja tikai tāpēc, lai aizvainotā tonī pateiktu, ka ietve esot priekš gājējiem. It kā es būtu vainīgs, ka viņa ir jau pusmūžā, resna un iespējams vientuļa.
  • 3
  • 2
ilze
i
kam izdevīgi sarīdīt cilvēkus? tagad galvenais grēkāzis ir riteņbraucējs! visvairāk upuru tomēr pagādā auto, arī uz zebras pie sarkanās gaismas; tagad uz braucamās daļas būs vairāk potenciālo upuru. Viss - tikai iecietības trūkums, gājējiem un velobraucējiem dalot ietvi - abpusēji, jo cik nav redzēti gājēji vazājamies velojoslās, pat pa četri, lai nevarētu apbraukt.
ilze
i
CSDD pamato ar drūmo statistiku - tagad tā būs vēl drūmāka, jo vadītāji velobraucējus neuzskata par cilvēkiem, īpaši " Rīgas satiksmes" autobusi
Man šorīt gājēju tunelī
M
Man šorīt gājēju tunelī (!) virsū gandrīz uzbrauca ritenis, izdzirdēju to tikai tad, kad riteņbraucējs asi man pie kājām nobremzēja, sametot riteni uz sāniem, nekas jau nenotika, visi dzīvi, nav pat cietušo (ja vien riteņbraucējs strauji bremzējot kko pats sev nesasita), bet kā smejies, es tikai iedomājos, kā var cilvēkam ienākt prāta braukt uz riteņa (ne pārāk lēni) tunelī, kur gandrīz straumē plūst cilvēki, kas tikko izkāpuši no diviem sab.transportiem un Grēcinieku ielā vienmēr daudzi kāpj ārā! Es nekādā gadījumā negribu kūdīt pret riteņbraucējiem, vispār tos pat atbalstu, bet nu tomēr, braucot ar riteni vismaz pa gājējiem paredzēto ceļu, aicinu tomēr būt korektiem un nemīties tikai ar muskuļiem, bet pieslēgt arī smadzenes. Kaut gan tam vajadzētu būt pašsaprotamam.
nu ko
n
gribetu redzet kas notiktu ja 100-200 ritenjbrauceju parvietotos pa vanshu tiltu piektdienaa 17:00 - 18:00... Kaadi 99-189 kritusho un viens melns, saskrapets X5
FABRICATI DIEM, PVNC!
F
Vanšu tilts kā piemērs īsti neder, tur tipa ir "veloceliņš", kuru gan gājēji pilnība ignorē. Tad jau labāk pieminēt Akmens tiltu.
  • 0
  • 0
aivars
a
Es ar auto arī gribu braukt pa ietvi Barona ielā, jo dēļ bruģa pa brauktuvi braukt ir grūti. Arī daudzās citās ielās pēc analoģijas- bedres, kanalizācijas aku vāki, u.t.t.
Cirks
C
Cirks par brīvu. Būs tāpat kā ar nelietīgajiem šoferiem, kas jūtas karaļi uz lielceļa. Riteņbraucēji savukārt savu varu demonstrē uz ietvēm. Mūsu sabiedrība ir agresīva. Diemžēl
...
.
Nevajag visus mērīt pēc viena.
  • 2
  • 0
h
h
Tā kā Brīvības iela ir vienmēr praktiski ar intensīvu satiksmi, tad neredzu problēmu braukt izņēmuma gadījumā pa ietvi. Pats braucu lēnām, pie pieturām praktiski apstājos, braucot garām caurbrauktuvei vienmēr uzlieku roku uz bremzēm, lai varētu apstāties ja izbrauc auto. Pie mūsu autobraukšanas kultūras tur nekas labs nevar sanākt. Cirvīšiem un plānā galdiņa likumprojektu urbējiem VARU atklāt noslēpu par pieaugušo gājēju un riteņbraucēju skaitu. Elementāri, strauji ir audzis velosipēdistu skaits.
Mīts par lielo skaitu
M
Trauji pieaugušais skaits ir no pārdesmit deviņdesmitajos līdz pāris simtiem šodien. Vai miljonam kājāmgājēju ir jānovācas no ietvēm un tūkstošiem autobraucēju no ielām pārsimt velo entuziastu dēļ? Vai mātēm ar bērniem jāpārsēžas uz velosipēdiem, visiem jāatsakās no sava auto vai trolejbusa?
  • 4
  • 1
Lasis
L
Šorīt atbraucu uz darbu, ceļš vairāk aptuveni 10km, bet satikto gājēju skaits apmēram kāds ducis, jo braukt man sanāk pa nosacīti klusajiem Pārdaugavas rajoniem - gājēju maz, toties ielu ar dzīvu satiksmi netrūkst, tādās vietās novirzīt velosipēdistus no ietves uz ceļu būtu pilnīgs idiotisms. Nē, ja jūs gribat nobremzēt satiksmi dažos posmos uz Ulmaņa un Vienības gatves, kā arī uz Bauskas un Graudu ielas, lūdzu, tikai nestāstiet, ka neesat brīdināti.
Lasis
L
Rakstu izlasīju pirms rakstīt. Smieklīgi tikai tas, ka faktiski likums strādās otrādi - izņēmuma kārtā likums darbosies dažu pilsētu centros, visa pārējā Latvija būs viens liels izņēmums no likuma.
  • 2
  • 0
Ieva
I
Par ko? Par to, ka tu esi cilvēks, kas parādoties rakstiem par tēmu, atrod saglabāto komentāru un iekopē to? Pat neizlasot rakstu.
  • 0
  • 3
e.
e
Kāda jēga no likuma, kuram izņēmuma gadījumu tik daudz, ka tas neregulē praktiski neko? Vismaz Rīgā simtprocentīgi visas ielas var iekļaut izņēmumā kā bīstamas, ar sliktu segumu vai intensīvu satiksmi. Ja kāda tomēr neietilpst, tad likums atļauj baidīties vienkārši tāpat. Likums tomēr ir stingrs tiesiskais regulējums, nevis aicinājums, kuru līmēt uz reklāmas stabiem.
jaut
j
Izlasot rakstu, var noprast, ka likumu veido priekš Rīgas ( nu ir tāda valsts)!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Brante izstājusies no LRA

Rīgas domes deputāte Ieva Brante izstājusies no partijas "Latvijas reģionu apvienība" (LRA), aģentūru LETA informēja politiķe.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas