TNS Latvia Reklāmu reģistrs janvārī televīzijā ir reģistrējis 78 584 reklāmas un 16 140 sponsorreklāmas gadījumus. TV reklāmas gadījumu skaits janvārī ir pieaudzis par 8%, bet sponsorreklāmu skaits par 12%, kopumā nodrošinot 9% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn.
TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka šobrīd TV reklāmu skaits pieaug jau ceturto mēnesi pēc kārtas un, ņemot vērā salīdzinoši stabilo kāpumu 2011. gadā, domājams, ka šogad pieaugums būs lēnāks un nav paredzami arī atsevišķi mēneši, kad reklāmu skaits kristos, kā tas notika 2011. gada septembrī, kad tika fiksēts par 2% mazāk reklāmu salīdzinājumā ar 2010. gada septembri.
Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka, salīdzinājumā ar decembri, janvārī par 1,3 procentpunktiem pieaudzis reklāmu īpatsvars, kas izvietots laikā no plkst.18.00 līdz 24.00. Dienas laikā - no plkst. 9.00 līdz 18.00 - un naktī no 24.00 līdz 7.00 - noraidīto reklāmu skaita īpatsvars samazinājies.
Šī gada janvārī TV visaktīvāk reklamējušies mazumtirdzniecības nozares pārstāvji, par 42% pārsniedzot pagājušā gada janvārī TV izvietoto reklāmu skaitu. Jau otro mēnesi pēc kārtas samazinājies mobilo sakaru nozares reklāmu apjoms, nodrošinot 3. pozīciju vērtējumā. Zāļu nozares reklāmdevēji savukārt pakāpušies uz 2. pozīciju, turklāt izvietojot par 55% vairāk reklāmu nekā pērn janvārī. Joprojām būtiski aktīvāk reklamējas arī finanšu institūciju un pakalpojumu nozares pārstāvji, šogad TV noraidot par 165% vairāk reklāmu.