Jau ziņots, ka pēc lēmuma par trīs santīmu tarifu, pasažieru pārvadātājs SIA "Migar" slēdza atsevišķus reisus un paziņoa par plāniem kopumā slēgt 28 rajona maršrutus nepietiekamās rentabilitātes dēļ, kā arī atlaist daļu šoferus. Pret tarifu trīs santīmu apmērā iebilda arī Satiksmes ministrijas pakļautībā esošā valsts SIA «Autotransporta direkcija», kurai šie tarifi jāapstiprina.
Arī 3,5 santīmu tarifs, kurš varētu stāties spēk no 1. augusta, pilnībā neapmierina pasažieru pārvadātājus. «Protams, mēs kā pārvadātāji būtu daudz priecīgāki, ja tarifu palielinātu līdz četriem santīmiem. Tajā pašā laikā saprotu, ka tas nudien būtu pārāk smags trieciens pa pasažieru makiem,» tā U.Valters.
Pēc piektdien notikušās sēdes U.Valters Zemgales ziņām pauda gandarījumu par rajona padomes lēmumu, sakot, ka tā «beidzot ķērusies pie konstruktīva problēmas risinājuma». Turklāt tarifa paaugstināšana līdz 3,5 santīmiem par kilometru bija nepieciešama, jo šonedēļ valdības apstiprinātajos valsts budžeta grozījumos paredzētās dotācijas Latvijas pasažieru pārvadātājiem ne tuvu nesegtu radušos zaudējumus. U.Valters skaidro, ka daļa šonedēļ slēgto reisu varētu tikt atjaunota no 1.augusta.
Jelgavas rajona padomes izpilddirektore Mudīte Priede teic, ka piektdienas lēmums «nācis ar smagu sirdi». «Faktiski Satiksmes ministrija mums «izgrieza rokas», apcērpot jau tā nelielās dotācijas pārvadātājiem,» tā M.Priede. Šobrīd
rajona padome apsver jautājumu par tiesāšanos ar ministriju gan par
dotāciju laicīgu neizmaksāšanu, gan nepamatotu to samazināšanu.