2010.gada 2.oktobra pēcpusdienā Daugavpils novada Tabores pagastā priežu galotnēs ieķērās deltaplāns, kuru vadīja pilots, bet pasažiera vietā atradās režisors Kristaps Streičs. Pilots negadījumā guva ievainojumus, bet Streičs, gūstot ar dzīvību nesavienojamas traumas, gāja bojā.
2008.gada 16.augustā, īsi pēc plkst.10, Tukuma pilsētas Laustiķu pļavā, mazdārziņu rajonā pie Spartaka ielas, avarēja lidmašīna "Piper PA-31" ar reģistrācijas numuru "YL-CCX". Negadījumā cieta pilots un septiņi lidaparāta pasažieri. Pilots vēlāk slimnīcā mira.
2008.gada 27.aprīlī lidlaukā netālu no Ventspils šosejas un ceļa Tukums-Jelgava krustojuma avarēja divvietīga lidmašīna. Lidmašīnu vadīja 1954.gadā dzimis vīrietis, bet pasažiere bija 1975.gadā dzimusi sieviete. Lidmašīnas pilots ievērojis, ka lidaparātam nav atvērusies viena no šasijām, tāpēc nācies pieņemt lēmumu nosēsties bez viena riteņa. Lidmašīnai izdevies nosēsties visai veiksmīgi, kā dēļ ne pilots, ne pasažiere neguva dzīvībai bīstamus miesas bojājumus. Abi cietušie bija guvuši muguras sasitumus.
2004.gada 28.decembrī Cēsu rajonā notika lidmašīnas avārija, kurā gāja bojā divi cilvēki - pilots Laimons Inbergs un viņa 18 gadus vecais palīgpilots.
2004.gada 12.jūnijā Rīgā notika avionegadījums, kurā gāja bojā pazīstamais aerofotogrāfs Jānis Vītiņš un kāda 28 gadus veca sieviete.
2004.gada 17.aprlī Limbažu rajona Salacgrīvā pļavā nogāzās paštaisīts lidaparāts, kurā dzīvību zaudēja tā izgatavotājs un pilots Aleksandrs Damsons. Arī iepriekš vīrietis vairākkārtīgi bija avarējis ar saviem pašdarinātiem lidaparātiem, taču tas viņu nebija atturējis no lidošanas.
2002.gada 6.decembrī Spilves pļavās notika vienmotora lidaparāta "Tiger" avārija. Lidmašīnu pilotēja Dmitrijs Arhipovs, kurš jau 2000.gada 28.aprīlī Ikšķilē reiz bija avarējis. Tikai laimīgas sagadīšanās dēļ abos negadījumos vīrietis guva vieglas traumas. Arhipovs un viņa līdzbraucējs negadījumā 2002.gadā guva muguras traumas.
2001.gada 31.jūlijā ap plkst.11.49 lidostā "Rīga" no skrejceļa noskrēja privātā lidmašīna "G-109", kurā lidoja divi Vācijas pilsoņi. Negadījumā cietušo nebija un tika bojāta tikai lidmašīna. Lidmašīna vēlējās izlidot uz Tallinu, taču stiprā sānvēja dēļ tā tūlīt pēc pacelšanās novirzījās sānis, aizķērās aiz navigācijas antenas un nokrita.
2001.gada 29.jūlijā, ap plkst.13.30, aizķeroties aiz elektrības vadiem, pie lielveikala "Berģi" Rīgā uz šosejas nogāzās helikopters, kurā lidoja divi vīrieši. Viens no viņiem - helikoptera īpašnieks uzņēmējs Matīss Kļaviņš - gāja bojā notikuma vietā, bet otrs guva smagus ievainojumus un nomira trīs dienas pēc negadījuma slimnīcā.
2000.gada 26.aprīlī ap plkst.18 Cēsu rajona Raiskuma pagastā, netālu no Ungura ezera avārijas nosēšanās laikā apgāzās helikopters "Robinson R44", kas piederēja Latvijas firmai "Baltic Helicopters" un kurā lidoja trīs pasažieri un pilots. Negadījumā ne pasažieri, ne pilots neguva ne skrambas.
Arī ekspremjers Einārs Repše (Vienotība), būdams vēl Latvijas Bankas prezidents, ir avarējis, pilotējot lidaparātu, taču negadījumā nopietnas traumas nav guvis.