"No 2012.gada 1.janvāra klienti pasūtītos preses izdevumus pēc abonementa noformēšanas varēs saņemt savā pastkastītē jau pēc piecām darbdienām. Piemēram, ja 2012.gadā ikdienas laikraksta abonementu klients ir noformējis kāda mēneša devītajā datumā, kas iekrīt trešdienā, tad savā pastkastītē abonents laikrakstu saņems jau no tā paša mēneša 17.datuma, kas ir nākamās nedēļas ceturtdiena. Līdz šim, abonējot preses izdevumus, tie klientiem tika piegādāti, sākot ar jaunu mēnesi," klāstīja Tērauda un piebilda, ka ieviestais jaunums ir būtisks uzlabojums klientu ērtību nodrošināšanai.
Viņa paskaidroja, ka šis pakalpojums pieejams, izmantojot jebkuru no LP piedāvātajiem abonēšanas kanāliem – abonējot pasta nodaļās, pie pastniekiem, uzņēmuma mājaslapā vai abonējot pa tālruni.
Tērauda norādīja, ka LP ieviesis arī vairākus citus abonēšanas jaunumus, piemēram, iespēju internetā abonēt izdevumus uz ārzemēm, abonēt preses izdevumus internetā ar izdevēja noteiktajām speciālajām cenām un ilgāku abonementu noformēšanas laiku katru mēnesi.
Preses izdevumus 2012.gadam LP mājaslapā, pasta nodaļās un pie pastnieka varēs abonēt līdz 26.decembrim, savukārt zvanot pa informatīvo tālruni – līdz 20.decembrim.
LP uztur vairāk nekā 600 pasta nodaļu, kompānijā nodarbināti aptuveni pieci tūkstoši darbinieku.
LP sniedz pasta un filatēlijas, pārvadājumu un eksprespasta, finanšu, preses un informācijas tehnoloģiju pakalpojumus, kā arī nodarbojas ar mazumtirdzniecību. Uzņēmums pilnībā pieder valstij.