"Lidosta Rīga pašlaik ir neapšaubāms Baltijas reģiona līderis, piedāvājot plašāko galamērķu skaitu un apkalpojot vairāk nekā 5 miljonus pasažieru gadā, tomēr mēs nevaram gulēt uz lauriem. Starpkontinentālie lidojumi ļaus turpināt lidostas Rīga izaugsmi, piesaistīs jaunus pasažierus un radīs mūsu lidostai konkurences priekšrocības Baltijas reģionā," uzsver Līce. Lai to panāktu, jāpalielina ieņēmumi no komercdarbības, tādejādi nodrošinot reģionā konkurētspējīgus lidostas tarifus.
Savukārt, iezīmējot aktuālos īstermiņa mērķus, Līce uzsver, ka šobrīd lidostas uzdevums ir sagatavoties vasaras tūrisma sezonai. Šovasar starptautiskajā lidostā Rīga sagaidāms būtisks pasažieru skaita pieaugums, jo aviokompānijas plāno atvērt 14 jaunus galamērķus. Starptautiskā lidosta Rīga būs tam gatava - jau ir noslēgusies modernas ventilācijas sistēmas izbūve reģistrācijas zālē, uzstādīti papildu reģistrācijas galdi, kā arī tiks būtiski paplašināta drošības kontroles zona, kurā pēc rekonstrukcijas būs deviņas drošības kontroles līnijas. Tāpat plānots arī uzstādīt pašreģistrācijas bagāžas nodošanas automātus.
"Šo uzlabojumu mērķis ir nodrošināt mūsu pasažieriem ērtības laikā, līdz tiks īstenots vērienīgais lidostas pasažieru termināļa paplašināšanas projekts. Projekta ietvaros paredzēts izbūvēt jaunu termināļa publisko daļu ar plašu reģistrācijas zāli, bagāžas saņemšanas un šķirošanas zonu un daudzstāvu autostāvvietu," norāda Līce.
Paziņojumā medijiem norādīts, ka kā nozīmīgu aspektu lidostas darbībā Līce iezīmē vides jautājumus, kas viņai ir būtiski arī kā ilggadējai Latvijas Zaļās partijas biedrei. Lai gan Līce nav aktīva partijas biedre, tomēr izceļ ekoloģiskās vērtības un par vienu no savām prioritātēm uzskata lidostas vides politiku. "Lidosta šobrīd izstrādā Kohēzijas fonda projektu, kas ļaus veikt dabai draudzīgus infrastruktūras uzlabojumus, samazinot izmešu apjomu un vides piesārņojumu," informē Līce.
Vija