Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +18 °C
Skaidrs
Otrdiena, 24. septembris
Agris, Agrita

Līdz 2020.gadam apņemas pārbūvēt 345 kilometrus valsts galveno autoceļu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Godīgais
G
Zagļiem pļaujas laiks !
Godīgais
G
Zagļiem pļaujas laiks !
Godīgais
G
Zagļiem pļaujas laiks !
prieks kam?
p
nav jau kur braukt. darba nav.labak izveidot darba vietas .pec tam vajadzes naudu ieguldit celu uzturesanai.
ddd
d
kohēzijas fonda iesaistei ir viena laba īpašība - ik pa 5 gadiem ceļa segums ir jāatjauno. ja to neizdarīs par kohēzijas naudu labotam ceļam, tad kohēzijas līdzfinansējums ir jāatmaksā. tātad kohēzijas fonds ne tikai iedod labu ceļu, bet, nodrošina ar to, ka ceļš tiks pienācīgi uzturēts.
Vārds
V
5 gadu laikā nozagto var tā noslēpt, ka pats velns neatradīs un jūs varēsiet, ar Briseles pederastiem kohezēt līdz bezsamaņai.
  • 0
  • 1
Juhans
J
Lūgums slēgt ceļus un tiltus vietās, kur vairāk cilvēki nedzīvo - jo aomēram puse lauku ir pustukši, bet otra puse pavisam tukši.
vai
v
Vai tad Šlesers to sola ?
!
!
Ja tas arī tiks izdarīts, tad saistībā ar tranzīta vajadzībām - lai smirdīgas fūres arvien ērtāk un bez nodevām, apgrūtinot satiksmi, cirstu cauri Latvijai ar Polijas produkciju. Tas nav saistīts ar domu par Latvijas iedzīvotāju vajadzībām.
!
!
Nav nekas jāsalīdzina ar Maskavu. Kas tā par stulbu modi, salīdzināt? Salīdzini vēl iespēju tikt nošautam uz ielas Rīgā un Bogotā vai Ņujorkā un uz tā pamata aizklapē ciet policiju. Varbūt paprasīsim tavai sievai salīdzināt tevi un kaimiņu? Pietiek pabraukt 100 km jebkurā virzienā pa A1 šoseju, lai redzētu to posta ainu. Un nemaksā tie tranzītnieki par ceļu aizņemšanu un vides piesārņošanu neko. Tad, kad gudrinieki piebrauc klāt nelielai 3 fūru kolonnai, tad momentā rodas vēlme to apdzīt - tas momentā rada bīstamas situācijas, sevišķi uz šaurākiem ceļiem. Smagajiem auto ir 1,5 x lielāks emisiju līmenis.
  • 0
  • 0
tam !
t
pats rakstīji - TRANZĪTA vajadzībām ! Latvija, Lietuva, Igaunija, pat ja vēl pieķer klāt Somiju - kopā knapi savelk bišku vairāk par pus Maskavu. Tā ka tā transporta plūsma, salīdzinot arto, kas iet uz Krieviju, ir praktiski nekāda! Un, tranzīts mūsu valstij ir vitāli nepieciešams! Ražošana nolikvidēta, beigsies tranzīts, tad varēsim sākt visi zāli grauzt! Vai, mēģināt emigrēt uz kaut kurieni ...
  • 2
  • 0
!
!
Pirmajam stulbenim. Tu Polijas produkciju Igaunijas un Latvijas veikalos un tirgos neesi redzējis, baltkrievs tāds?
  • 0
  • 0
!
!
Jā, protams. Rises asfaltā rodas un vairākas frontālās sadursmes šogad notika tāpēc, ka kāds brauca ar mazlitrāžas auto uz bodi pēc pelmeņiem. Tu runā kā stulbs. Pietiek pavērot ceļa malā to daudz mazāko piesārņojumu vizuāli, kad fūre uzsāk gaitu krustojumā, un nobraukt ar pirkstu pa palodzi, kam māja tuvu autoceļam. Neviens autoceļš Latvijas autobraucēju interesēs netiek atjaunots, beidz zagt ceļu fondu naudu un muldēt kā stulbs.
  • 0
  • 0
> !
&
Nu gribas taču noķengāt, ja nauda nāk no Eiropas, nevis mīļotās Krievzemes. Starp citu, tāda "netīrā" fūre ar Euro 5 dzinēju, rēķinot uz kilogramu lietderīgās kravas, saražo daudz, daudz mazāk piesārņojuma, un rada daudz mazāku slodzi ceļiem, nekā pircējs, kurš ar roku pie auss brauc uz bodi pēc kilograma kartupeļu un piena paciņas.
  • 1
  • 1
vai
v
tad ceļi ir domāti tikai smirdīgām fūrēm? Un, ar Polijas produkciju, neviena fūre Latvijai pat tuvumā nerādās, tās visas brauc caur Baltkrieviju! Ja labi ceļi Tev nav vajadzīgi, tad laikam Tevi joprojām vecāki vadā uz skolu, kurā, savukārt, ģeogrāfiju nemāca....
  • 2
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas