Nākamgad plānots atjaunot 584 kilometrus ceļa par 70,121 miljonu latu. Savukārt 2013.gadā un 2014.gadā attiecīgi 540 un 585 kilometrus ceļa par 75,98 un 72,738 miljoniem latu.
Šā gada jūlijā tikšot pabeigti Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzfinansēti darbi Mētrienas-Lazdonas ceļu posmā, kā arī Maltas-Slobodas ceļā.
Tāpat vēl septiņos ceļa posmos ERAF līdzfinansētus būvdarbus paredzēts pabeigt oktobrī, bet divus - novembrī.
Savukārt ar Kohēzijas fonda līdzfinansējumu valsts autoceļu segumu rekonstrukcijas programmā līdz septembra beigām plānots pabeigt darbus Rīgas apvedceļā Salaspils-Babīte un autoceļā Rīga-Bauska-Lietuvas robeža. Līdz novembra beigām plānots pabeigt remontdarbus arī autoceļā Rīga-Ventspils. Tāpat turpinoties darbi Ludzas-Terehovas ceļa posmos.
Kā norādīja Augulis, uzlaboti pierobežu ceļi palielina tranzīta pārvadājumus, nodrošinot ienākumus ostām.
Ministrs arī pauda atbalstu idejai par Autoceļu fonda atjaunošanu, norādot, ka tas būtu tikai godīgi pret autovadītājiem, kuri samaksājuši nodokļus un nodevas. "Tā ir vienīgā iespēja, kā paredzami plānot remonta izdevumus un atjaunot ceļus. Fonds palīdzētu novērst situāciju, kurā ir ļoti maz jaunu ceļu un ļoti daudz sabrukušu ceļu," skaidro Augulis.
Jau ziņots, ka patlaban 25% jeb 2069 kilometri autoceļu ar melno segumu ir klasificējami kā sabrukuši un tiem ir nepieciešama pilnīga seguma rekonstrukcija.
Valsts ceļu asfaltēto segu atjaunošanas darbu deficīts ir sasniedzis 2,859 miljardus latu, grants segu - 1,663 miljardus latu.
Kopumā Satiksmes ministrijas pārvaldījumā ir 20 150 kilometru valsts autoceļu, no kuriem 41% jeb 8320 kilometri ir ar melno segumu un 59%, 11 830 kilometri, ar grants segumu.