Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +2 °C
Apmācies
Trešdiena, 18. decembris
Klinta, Kristaps, Kristofers, Krists, Kristers

Neiecietīga attieksme valsts iestādē

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Ieteikums
I
Visas sarunas pa telefonu ar visādām valsts iestādēm vienmēr vajag ierakstīt (to var izdarīt ar gandrīz jebkuru viedtālruni) un iešanu uz VID un līdzīgām iestādēm vienmēr vajag nofilmēt ar kādu mazu kameru...
VARBŪT JĀGRIEŽAS > ECT ???
V
BET KAD VID VISIEM ATDOS TOS VISIEM NOLAUPĪTOS 50 EIRO ??? VARBŪT JĀGRIEŽAS > ECT ???
oskars
o
attieksme pret cilvekiem nav eiropejiska . tada ir latviesu kultura , diemzel tada attieksme valda ari darbavietas . un krievi, ,vai kremlis te nav vainigi ...
Kempen
K
Kampēju banda
Dabiski
D
Kāda sistēma, tādi ierēdņi. Nežēlīga valsts, cietsirdīgi ierēdņi
Eu vecā vārde!
E
Beidzot! Tad tu vidā! Tāpēc tev ir laiks jebkad par visu pie. . .st netu.
Vārds
V
ņemot vērā ierobežotos resursus, atbildēšana uz tādiem telefona zvaniem, kuri iespējams nav šī darbinieka kompetencē un pienākumos, vienkārši paralizēs iestādes darbu. Darba dienas ilgums ir 8 stundas, bet ticiet cilvēki, ka šis laiks paiet ļoti ātri un visi blakusdarbi, kuri neattiecas uz konkrēto cilvēku, to laiku noēd, bet pamatdarbs stāv.
Nu tad
N
jau būs, kā teicu- jātīra "resnais gals" vispirms, jo tā ir nekam nederīga darba plānošana. Ja darbus plāno pareizi, tad katrs zina, kas viņam ir jādara un katram ir paredzēts pietiekošs laiks viņa darbībām darba laikā. Protams, ka 100% saplānot neko nevar, bet tāpēc jau ir kolēģi, kuri var palīdzēt. Gadījums, kad visi kolēģi vienaicīgi dabūs extra problēmu, ir ļoooti rets.
  • 2
  • 0
Vārds
V
Pamatdarbs nav iemācīt cilvēkiem strādāt ar informāciju. ja viņš nezina, kā to iegūt citādā veidā, tad tā nav dienesta vaina
  • 0
  • 2
Vārds
V
Pamatdarbs ir darbs ar fiziskām personām un juridiskām personām un to apkalpošana. Kāds tad vēl? Grāvju rakšana un kāršu likšana?
  • 2
  • 0
oi oi
o
Tādu midzeņu ir daudz un ne tikai VIDā. Paskatieties, kas notiek pašvaldības iestādēs. ūūū... Tur gandrīz katrs, krēslu sildošais eksemplārs, atļaujas demonstrēt, ka ir vismaz Dieva iecelts un uz mūžu. Katrs nepraša, nezinītis un traucēklis, kas netīšām ieklīdis, iemaldījies un uzbāžas ar savām vajadzībām ir nolīdzināms līdz ar zemi.
Nodokļu maksātājs
N
To midzeni VIDā uzaudzējusi pāris gados Pētersone ar savu vietnieci Pelēko.
Tā nu ir
T
Mācās augstprātību no priekšniecēm, it sevišķi no Pelēkās, kura pat darbinieku sveicienus neatņem.
nu ja,
n
Tur jau tas suns aprakts, ka viss nebūšanas nāk no augšas. Ja šefs ir neinteliģents, tad tādi paši ir viņa padotie un viss turpinās pa ķēdi. Lielais šefs rej uz vidējiem, tie uz darbiniekiem, bet darbinieki uz klientiem un visi kopā brīnās, ka kolektīvā ir "slikts gaiss", ka klienti sūdzas un darbam nav rezultātu. Ir jāsāk ar vadošā posteņa tīrīšanu, tikai tad kaut kas var mainīties uz labu.
  • 12
  • 0
OUI
O
ja turpināsim bērnus audzināt par "personībām", tad nākotnē jārēķinās, ka dabūsim dzirdēt visu, ko par mums domā. Gan ierēdnis uzbrēks par ielaušanos kafijas pauzē, gan Kudīgas dakteris nolamās par tetovējumu
Pid-ral-lal-lā
P
Latvijā VID ierēdņu ir divreiz vairāk nekā Igaunijā, bet ieņēmumi daudz sliktāki.... Korumpētās, komūnistu, kangaru un naclopu pārvaldītās valstīs tādas iestādes kā VID vienmēr būs čekistu&boļševiku (postpadomju politiski oligarhiskā mafija) kontrolē. Šadu midzeņu veiksmīgai un dziļai kontrolei lielākai daļa darbinieku ir jabūt gan stulbiem gan korumpētiem gan sapītiem ar kriminālu. Rupjība piemīt pie visām šīm trim īpašībām. P.S. Pasen atpakaļ bija vajadzība apciemot regional VID iestādi. Par diagnozi attiecībā pret daudziem darbiniekim viss bija skaidrs. Radās pārliecība, ka ne vienam vien jau vajadzīga klīnika.
Labs padoms
L
Visu to ierēdneļu iedomība ir neiedomājama kaut vai paskatoties uz telefona 8998 radīšanu, kļūst skaidrs šo MĒSLU GARĪGUMS UN ĪSTĀ VIETA kūtspakaļā, blakus sūdu čupai un, NE TĀLĀK !
slikta doma, TIKAI NE JUMS
s
Labāk nezvaniet, jo tikai saņemot kārtējo rēķinu, sapratīsiet, ka tas ir ļoti vērtīgs DAŽIEM, TIKAI NE JUMS.
  • 4
  • 1
Voland's
V
Man ir bail ja pienāks diena , ka būs jāgriežas pie šiem psihiski traumētajiem - ar ļaunumu apveltītajiem cilvēkiem, jo viņi nepalīdz , bet uzbrūk un gatavi sadististiski vajāt jebkuru, kam patiešām ir grūts brīdis. Likumus var interpretēt un tas tiek darīts ne par labu situācijai, bet lai apmierinātu psihiski slimo sadistu velmes darīt pāri. Ar to esmu saskāries un lūdzu Dievu , lai mana dzīvē nebūtu saskarsme ne ar vienu valsts struktūru.
hm
h
lai pirmais met to akmeni, kaz bez vainas:) tiešām visie šie cietēji ne nelaipnā VID paš ikdienā it laipnības kalnagals. Cik laipni esat pret Rimi kasieri, vai pagalma sētnieci? Runa jau nav tikai par VId vai vēl kādu iestādi, jāsāk ar sevi, cik Tu pats esi pieklājīgs (un es nedomāju izdabīgs) pret apkārtējiem? Kādā tonī pats šo sarunu iesāki?
no,no,no
n
Nuuuu, te ir neliela, bet būtiska atšķirība, būt nelaipnam sabiedrībā(kas, protams, nav jauki) un būt nelaipnam darbā ar klientu(kas ir nepiedodami jebkādos apstākļos). Klients var uzdot grūtus jautājumus un darbiniekam uz tiem ir jāmeklē atbilde, jo tas taču ir viņa darbs. Ja klients ir rupjš vai agresīvs, tad ir cita lieta un to kārto ar apsardzes palīdzību, bet ne ar rupjību pretī. Darbs ar cilvēkiem nav viegls un ir vērts labi izsvērt, pirms uzsākt darbu tādā vietā.
  • 9
  • 0
Vārds
V
Iestāde kalpo cilvēkam, nevis cilvēks iestādei. Līdz ar to maksimāla pieklājība jāizrāda ierēdnim, jo pie viņa ir atnācis cilvēks, kura darba un ienākumu dēļ ierēdnim vispār ir darbs. Bet tev jau gribētos kā padomju laikos, lai klients būtu lūdzējs. Tu gadījumā neesi pirmspensijas vecumā? VID kā reiz tādu daudz. Iekšā vecie niķi. Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas standarts nosaka: "Nodokļu maksātājam un muitas klientam ir tiesības sagaidīt, ka VID ierēdņi un darbinieki: - ievēros normatīvajos aktos noteiktās prasības, būs godīgi un taisnīgi; - vienmēr būs vērsti uz sadarbību un saskarsmē būs kompetenti, zinoši un atbildīgi; - izturēsies laipni, korekti, atsaucīgi, pieklājīgi, taktiski un vienlīdzīgi neatkarīgi no klienta dzimuma, tautības, reliģiskās pārliecības, izglītības, sociālās izcelšanās vai citiem apstākļiem, ievēros ētikas un uzvedības normas un pamatprincipus; - norādīs VID struktūrvienību vai institūciju, kas ir kompetenta attiecīgā jautājuma risināšanā, ja atbilstoši saviem darba pienākumiem nevarēs sniegt pakalpojumu, kā arī pēc klienta vēlmes piedāvās iespēju vērsties pie augstākas amatpersonas;"
  • 8
  • 3

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Ne par to ir runa

Nodokļu maksātāju nauda ļauj airBaltic turpināt strādāt.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas