PTAC pārstāve Ilze Žunde Dienai atklāj - pērn sūdzības bijušas par to, ka pēc aviobiļešu iegādes un sākotnējās summas apmaksas uzņēmums pēcāk klientiem prasījis vēl piemaksāt, jo "aviokompānija esot paaugstinājusi cenu". Šogad biļetes pircējiem netiek atsūtītas vispār. Par šādu praksi liecina arī pircēju sūdzības interneta vietnē Sudzibas.lv. Jautāta, kādēļ PTAC nav vērsies policijā, lai vietni bloķētu, Žunde skaidro, ka pirms tam uzņēmums jābrīdina par negodīgu komercpraksi un jādzird tā skaidrojums par notikušo. Tādēļ pēc saņemtajām sūdzībām PTAC vairākkārt mēģinājis sazināties ar uzņēmumu, taču veltīgi. Tas neizdevās arī Dienai. Zvanot atkārtoti uz interneta mājslapā norādīto tālruni, tajā skan vienīgi mūzika. PTAC arī sūtījis oficiālu vēstuli Happy travel, taču atbilde nav saņemta. Līdz ar to PTAC ierosinājis administratīvo lietu par atbildes nesniegšanu, kura tiks skatīta aprīlī.
"Pašlaik likums par negodīgu komercpraksi liedz mums vērsties pie Valsts policijas ar lūgumu bloķēt interneta vietni. Taču Saeima jau ir apstiprinājusi šā likuma grozījumus, kuriem tuvākajā laikā jāstājas spēkā, kas mums ļaus vietni bloķēt," stāsta Žunde. PTAC pārstāve arī aicina apkrāptos pircējus būt aktīviem un pašiem vērsties policijā ar iesniegumu.
Plašāk lasiet Rūtas Kesneres rakstā Nelaimīgs ar "laimīgo lidojumu", jeb Lēti pērc, dārgi maksā, otrdienas, 25.marta, laikraksta Diena 5.lpp.!