Tas nozīmēs, ka Pierīgas elektrificētajos virzienos, piemēram, uz Ogri vai Dubultiem vilcieni kursēs ik pēc 15 līdz 20 minūtēm, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Līdz ar šādu jaunu kārtību būtu nepieciešams izmantot lielāku skaitu vilcienu sastāvu, ko savukārt varētu panākt, samazinot vagonu skaitu no sešiem līdz četriem, skaidrojis PV valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns. Jāatgādina, ka ideja par intervālu kustību tuvu Rīgai nav jauna. Pasažieru skaita pieaugumu "sasniegsim uz intensitātes palielināšanas rēķina, piemēram, ieviešot 20 minūšu intervāla grafiku tajās vietās, kur vairāk pasažieru" - tā jau pirms gada pauda nu jau bijušajais PV vadītājs Artis Birkmanis.
Izmaksu samazinājums (mazāk kasieru un konduktoru) notikšot, vairāk iesaistot pasažierus biļešu iegādes procesā, piemēram, ieviešot gan pašapkalpošanās biļešu automātus, gan mobilo telefonu aplikācijas.
Vēl viena pārmaiņa varētu būt biļetes cenas aprēķināšanas metodikas maiņa, pārejot uz 6–7 zonām. Tādā gadījumā samazinātos lielais biļešu cenu skaits, jo maksa par braucienu būtu atkarīga no pārvietošanās starp divām zonām. Lubāns pieļāvis, ka iecerētā tarifu struktūra varētu mainīt arī atsevišķu biļešu cenas esošajos maršrutos.