Radzevičs aicinājis uzņēmuma vadību sniegt informāciju par to, kurš pieņēmis lēmumus par šādu izmaiņu nepieciešamību un kāds ir plānotais izmaksu ietaupījums.
Tāpat kapitāldaļu turētājs aicinājis paskaidrot "īpatnējā" tālruņa numura izvēli, kas iedzīvotājiem apgrūtinot tā uztveri, kā arī to, kādēļ par izmaiņām sabiedrība tiek informēta vien divas nedēļas pirms tām.
Jau ziņots, ka uzņēmuma iecerētās izmaiņas paredz, ka no 1.februāra, zvanot uz Rīgas satiksmes informatīvo tālruni, klientiem tiks piemērots standarta maksas tarifs, kas ir atkarīgs no konkrētā tālruņa operatora.
Līdz ar to mainīsies arī informatīvā tālruņa numurs un no februāra tas būs 2036 1862. Jaunais numurs turpmāk būs pieejams arī pilsētas viesiem, kuri Rīgā iebrauc no citām valstīm. Tālrunis, tāpat kā līdz, šim darbosies 24 stundas dienā.
Līdz februārim ar uzņēmumu vēl ir iespējams sazināties pa bezmaksas tālruni 80001919.
Uzņēmumā gan uzskata, ka ņemot vērā to, ka jau šobrīd vairums operatoru piedāvātie tarifu plāni piedāvā saviem klientiem bezlimita minūšu zvanu skaitu, zvani uz informatīvo tālruni 2036 1862 lielākajai daļai Rīgas satiksmes klientu neradīs papildu izmaksas.
Pēc Rīgas satiksmes pārstāvju paustā, izmaiņas plānotas, lai efektivizētu uzņēmuma izmaksas un ietaupītu finanšu līdzekļus.
Uzņēmuma rīcībā esošie dati liecina, ka aptuveni 95% gadījumu klienti pa informatīvo tālruni uzdod jautājumus par sabiedriskā transporta maršrutiem, kā arī pienākšanas un atiešanas laikiem pieturvietā. "Taču jau šobrīd šādu informāciju iespējams iegūt gan pieturvietu plāksnītēs, gan uzņēmuma mājas lapā, gan sociālajos tīklos," pauž pārstāvji.
Lai informētu klientus par izmaiņām, no 15.janvāra, zvanot uz tālruni 8000 1919, tiks atskaņots balss paziņojums ar informāciju par jauno tālruņa numuru. Tāpat informācijai jau ir redzama sabiedriskā transportā esošajos monitoros, kā arī tiks izvietota arī pieturvietu plāksnītēs.