Viņš norādīja, ka "iesaldēta" ir salīdzinoši neliela summa. Kā ziņots, Latvijas Krājbanka ir viens no lielākajiem aviosabiedrības un tās līdzīpašnieka - Baltijas Aviācijas sistēmu (BAS) - kreditoriem.
Matīss arī žurnālistiem norādīja, ka ir cerības "iesaldētajai" naudai tikt klāt.
Vaicāts par tālākajiem ieguldījumiem, kas airBaltic pamatkapitālā jāveic akcionāriem, viņš norādīja, ka patlaban nav pamata domāt, ka būs kādas problēmas.
Matīss žurnālistiem skaidroja: ja kāds no akcionāriem nevar ieguldīt savu daļu pamatkapitāla palielināšanā, var mainīties akciju sadalījums. Viņaprāt, par to gan patlaban ir pāragri runāt.
Pēc viņa vārdiem, termiņš tālākajiem ieguldījumiem ir 15.decembris.
Kā ziņots, pagājušajā nedēļā Latvijas nacionālās lidsabiedrības airBaltic privātais akcionārs BAS pauda viedokli, ka skandāls ap Lietuvas banku Snoras, kas ir Latvijas Krājbankas līdzīpašniece, neietekmēs finansiālo situāciju uzņēmumā.
Oktobrī tika parakstīta airBaltic akcionāru vienošanās starp Latvijas Republiku toreizējā satiksmes ministra Ulda Auguļa (ZZS) personā, BAS, kreditoriem Latvijas Krājbanku, Snoras, Investbank, Taurus Asset Management Fund Limited, Transatlantic Holdings Company S.A. un SIA KD Jet.