Autobraucējiem bija iespēja pārbaudīt spēkratu drošības sistēmu un to elektroapgāžu darbību, lukturus un to regulējumus, kā arī riepu stāvokli. Gandrīz 60% pārbaudīto automobiļu bija problēmas ar apgaismes ierīcēm, bet 35% nekvalitatīvi darbojās akumulators. Pārbaudēs atklājās, ka vairākums autobraucēju izmanto riepas ar noteikumiem atbilstošu protektora dziļumu, taču daļai automobiļu riepas ir vecas un tādēļ pienācīgi nepilda savu uzdevumu - īpaši nepastāvīgos rudens apstākļos.
"Jāpiebilst, ka noteikumiem atbilstošais minimālais riepas protektora dziļums ir tikai atskaites punkts pie pārbaudes. Mūsu mainīgajā klimatā, kad rudens-ziemas sezonā bieži ir nokrišņi un gaisa temperatūra ir tuvu 0 grādiem, riepām ir īpaša nozīme. Tādēļ ieteicams rūpīgi pārbaudīt riepu stāvokli, pārbaudīt gaisa spiedienu, kā arī īpaša uzmanība jāpievērš protektoram - jo tas dziļāks, jo riepa nodrošina lielāku pretestību akvaplanēšanai," skaidroja DBS Autoskolas direktors Jānis Vanks.
Pēc DBS pārstāvju paustā, pasākumos, kuri norisinājās Statoil degvielas uzpildes stacijās un pie tirdzniecības centriem Rīgā, bija iespēja uzdot jautājumus kvalificētiem auto aprūpes speciālistiem un saņemt informāciju par mūsdienīgu auto diagnostiku, apkopi un uzturēšanu.
"Servisa dienās rosinām autovadītājus aizdomāties, cik kvalitatīvu un atbilstošu aprūpi viņu auto saņem ikdienā. Tēma ir aktuāla katru gadu, jo īpaši iestājoties tumšajam un aukstajam laikam. Joprojām jāsecina, ka ļoti daudziem automobiļiem ir tehniskas nepilnības, ko iespējams skaidrot ar autoparka vidējo vecumu, kas pēc šīm pārbaudēm bija 13 gadi. Vecākais šajās servisa dienās pārbaudītais auto ražots 1987.gadā, un tam bija uzstādītas 2000.gada izlaiduma riepas,'' klāstīja Vanks.
DBS darbojas kopš 2005.gada un sagatavo B un citu kategoriju vadītājus, apmāca profesionāļus, māca drošu braukšanu. DBS kopā ar partneriem trešo gadu organizē akcijas par automašīnu tehnisko stāvokli, vēršot uzmanību uz drošību.