Uz nesen izbūvētā ceļa atrodas viens stacionārais fotoradars. Otrajā stacionāro fotoradaru uzstādīšanas kārtā uz šīs šosejas plānots izvietot vēl vienu mērierīci, tomēr Krapsis uzskata, ka tikai ar fotoradariem diez vai izdosies novērst traģēdijas, tāpēc jārunā par ceļa infrastruktūras uzlabošanu. Uz šī autoceļa nav tā sauktās ribjoslas, kas iemigušam cilvēkam liek pamosties, ja viņš brauc pretējā joslā, norādīja Krapsis.
"Ceļš jau ir labs, un jāpriecājas par tik labi izbūvētu ceļu, taču negadījumu aptuveni 60 kilometru posmā tiešām ir daudz. Tas ir jautājums ceļa uzturētājiem un būvniekiem, kāpēc mēs uz samērā jauna ceļa neesam padomājuši par tādiem tehniskiem risinājumiem, kas citviet Eiropā jau ieviesti. Policija no savas puses dara visu iespējamo, cik nu ļauj policijas kapacitāte, taču pie katra kilometra policistu nevaram novietot," norādīja Krapsis.
Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks arī norādīja, ka samērā taisnais autoceļš uzbūvēts novados, kur apkārt neatrodas daudz apdzīvotu vietu, tāpēc vienmuļā braukšana, iespējams, cilvēku iemidzina, taču tas ir atkarīgs, vai cilvēks ir pirms tam izgulējies un vai viņam nav problēmu ar veselību.
Pēdējā laikā uz šī ceļa policija būtiskus ātruma pārkāpumus nav konstatējusi, taču jau pēc pagājušā gada autokatastrofām policija atbilstoši savai kapacitātei pastiprināti pievērsa uzmanību satiksmes drošībai.
Tīnūžu-Kokneses jauno ceļa posmu atklāja 2014.gadā. Pēdējā traģēdija notika šorīt, kad kravas un vieglā auto sadursmē gāja bojā divi cilvēki. Pērn aprīļa sākumā uz ceļa Tīnuži-Koknese vieglās automašīnas un kravas automašīnas sadursmē gāja bojā viens no pēdējo gadu Latvijas labākajiem trīssoļlēcējiem, 24 gadus vecais Pāvels Kovaļovs, viņa 23 gadus vecā sieva un tikai divarpus mēnešus vecā meita.
Stacionārie fotoradari pērn martā autoceļa Tīnūži-Koknese 20,4.kilometrā fiksējuši rekordu - BMW šoferis traucies ar ātrumu 210 kilometri stundā. Šajā ceļa posmā arī iepriekšējā mēnesī tika fiksēts ātruma pārkāpuma rekords, sasniedzot 167 kilometrus stundā.