VSAA sola, ka operatīvi pieņems un apstrādās klientu iesniegumus, lai maksājumi iespējami ātri nonāktu līdz to adresātiem. Lai paziņotu jaunu kontu VSAA maksājumu saņemšanai, klienti var personīgi vērsties VSAA, bet var to izdarīt arī, nosūtot rakstisku vai ar citas personas starpniecību nogādājot jebkurā VSAA teritoriālajā nodaļā vai kādā no bankām, ar ko VSAA noslēgts līgums.
VSAA uzsvēra, ka pensionāriem gandrīz visus novembrī paredzētos maksājumus VSAA jau ir ieskaitījusi klientu kontos līdz bankas pakalpojumu apturēšanai 22. novembrī. Lai nekavētu decembra pensiju maksājumus personām, kurām tās tiek ieskaitītas līdz mēneša 10. datumam, informācija par vēlamo saņemšanas veidu un kontu jādara zināma VSAA nākamo trīs darba dienu laikā.
Savukārt pabalstu saņēmējiem līdz mēneša beigām vēl paredzēti bezdarbnieka pabalstu, slimības pabalstu un ģimenes valsts pabalstu maksājumi aptuveni 3 000 personu. Viņiem VSAA nodrošinās pabalstu pārskaitīšanu trīs darba dienu laikā pēc jauna konta paziņošanas. Arī viņiem informācija par kontu jādara zināma VSAA nākamo trīs darba dienu laikā.
VSAA atgādina, ka VSAA izmaksātos pabalstus, izņemot sociālā nodrošinājuma pabalstu, iespējams saņemt tikai bankas vai PNS kontā. Savukārt pensijas un sociālā nodrošinājuma pabalsta saņemšanai var izvēlēties arī piegādi dzīves vietā, ko nodrošina Latvijas Pasts. Arī šādas izvēles gadījumā nepieciešamas klienta iesniegums.
VSAA klientu apkalpošanas centri līdz nedēļas beigām strādās pagarinātu darba laiku līdz 19.00, lai būtu pieejami klientiem arī pēc darba dienas beigām.
VSAA maksājumus Latvijas Krājbankas kontos saņem vairāk nekā 88 000 klienti, no tiem pensijas un sociālā nodrošinājuma pabalstus - 58 000.