Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

ASV: Krievijas veto neapturēs Malaizijas lidmašīnas notriekšanas izmeklēšanu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
K-K
K
... ' i ' !!! ... Tad nu paskaidro gudreli, ka vari ignoret parkertos ierakstus, kas pierada patiesibu ... !
K-K
K
... ' i ' !!! ... Tad nu paskaidro gudreli, ka vari ignoret parkertos ierakstus, kas pierada patiesibu ... !
hm
h
Nu Latvijas troļļi,dajoš uz priekšu cīņā par taisnību, citādi visai normāli domājošā pasaule ir pārliecināta, ka galvenais vaininieks ir Kremlis, kurš atļāva piegādāt krievu stratēģisko ieroci - jaunāko BUKU pāri Ukrainas robežai, bet "aizmirsa" noinstruēt savus padotos un operatorus, ka tie var trāpīt arī pasažieru lidmašīnām.
Juhans
J
Kāpēc tā lidmašīna tika notriekta? Varbūt tā bija ielidojusi aizliegtajā teritorija, kur risinājās kanflikts?
!
!
Vēlreiz. Investigators into Thursday's crash of Malaysia Airlines Flight 17 will scrutinize a decision by Ukrainian officials this week to set the height of their no-fly zone over conflict-torn eastern Ukraine to 32,000 feet—when many ground-to-air missiles can easily surpass 40,000 feet. "Ukrainian officials set the height of the no-fly zone". Tagad prasi, trolli, kādam gudrākam, lai tev iztulko, ko tas pie joda nozīmē. Valsts gaisa telpā lidojumu vadības tornis dod lidmašīnai komandu lidot noteiktā kursā un augstumā. Tāds speciālists, bet nezini to...
  • 0
  • 0
?
?
Kas to teritoriju aizliedza? Kādi pašpasludināti tirliņi?
  • 3
  • 3
rietumu propogandas troļiem
r
atkal " viss sajucis" ne jau izmeklešanai kremlis veto uzlikt draud, izmeklešana turpinās kā līdz šim.
tribunāls
t
tāpat kā jebkāda tiesa, arī ir izmeklēšanas instruments, precīzāk tās beidzamā fāze, kas izvērtē VISUS pieradījumus un uzklausa VISAS puses. Kāpēc "nevainigajai" krievelijai tas "nepalīdzēs" noskaidrot patiesību?
  • 3
  • 3
ha
h
Jābūt bez smadzenēm, lai ticētu Krievijas "taisnīguma" centieniem. Krievijas tiesu sistēmas loģikas un taisnīguma izpratnes piemērs ir Hodorkovska lieta.
  • 5
  • 2
Senais
S
Ir tāds teiciens: ,,Suns zina ko ēdis", taču tas attiecas arī uz to, vai tiem, kas pieļāva civilai lidmašīnai lidot aktīvas karadarbības zonā. Lai cik noziedzīgi būtu Krievijas sakūdītie Ukrainas separātisti, nav ticams, ka tie būtu ar nolūku notriekuši ārzemju pasažieru lidmašīnu.
Ka lainera atlūzas
K
ir izmētātas vairāk nekā 20 km garumā, kas nav iespējams ne "1000 pēdu", ne no 10 000 pēdu augstuma, melīgā krievu propaganda pirms muldēšanas, kā vienmēr, nepadomāja. Nerunājot par objektīvajiem lidojuma datiem un "melno kastu" ierakstiem. Skābekļa maskas arī bija izsviestas, kas liecina par dehermetizāciju lielā augstumā. Melojiet vairāk un juceklīgak! Vienlaikus krievi drudžaini izlaboja pat vikipēdijā Su-25 lidojuma augstumu uz 10 km, lai "pamatotu" savu militāristu "versiju" Prātiņa nepietriek pat saskaņot savus murgus?
  • 3
  • 2
Krievu propaganda vienmēr komiski p
K
"Presē teikts, ka lidmašīna ievērojami novirzījās no sava plānotā kursa negaisa dēļ un lidoja 1000 pēdu augstumā virs "no-fly" zonas " - Kur tajā dienā bija "negaisi"? Ja bandīti "redzēja", kā "ukraiņu su-25 uzbrūk lainerim" 10 km augstumā? - Uzzini, cik ir 1000 pēdas...
  • 2
  • 2
Bija aizliegts
B
tajā rajonā lidot zem ešelona 7500 m, kas izslēdza trāpījumu no apzinātajiem bandītu ieročiem (Strela-2, Igla, Strela-10). Neviens nepieļāva ārprātu, ka bandītiem tiks piegādātas tālas darbības zenītraķetes - nekad neviens tā darījis nebija. Tajā dienā rajonam pārlidoja desmitiem lidmašīnu.
  • 2
  • 1
Vārds
V
Vispār lidmašīnām ir komandcentrs, tai skaitā Ukrainā, kuri to lidmašīnu vadīja. Bet nekas no Tevis teiktā neattaisno lidmašīnas nogāšanu.
  • 3
  • 0
!
!
Lidmašīnai ir kapteinis, kas pieņem lēmumu par simtiem cilvēku vešanu, un viņam ir aktīvi jādomā visos virzienos, tai skaitā par riskiem pārlidot vietai, kurā iepriekš ir šauts un triekti nost lidaparāti (heļi un lidmas). Piekrītu, ka ar konvencionālajiem ieročiem lidmašīna gan nebūtu notriekta. Normāli cilvēki parasti DOMĀ. Tai skaitā par riskiem. Nedomā tie, kam Dieviņš devis galvu tikai ēšanai.
  • 3
  • 3
!
!
Lidmašīnai ir kapteinis, kas pieņem lēmumu par simtiem cilvēku vešanu, un viņam ir aktīvi jādomā visos virzienos, tai skaitā par riskiem pārlidot vietai, kurā iepriekš ir šauts un triekti nost lidaparāti (heļi un lidmas). Piekrītu, ka ar konvencionālajiem ieročiem lidmašīna gan nebūtu notriekta. Normāli cilvēki parasti DOMĀ. Tai skaitā par riskiem. Nedomā tie, kam Dieviņš devis galvu tikai ēšanai.
  • 3
  • 2
Vārds
V
to ! Normāli cilvēki parasti nedomā, ka viiņu lidmašīnu nogāzīs. Tā kā man ar argumentiem viss kārtībā.
  • 2
  • 3
!
!
Vārdam arī viena liela kļūda. Nav nekāda "mēs pieļausim", ir vairāku personu lēmumi uzņemties maksimālu risku un pārbaudīt, vai izdosies pārlidot aktīvas karadarbības zonai bez problēmām. Par šo tēmu ārvalstu presē ir vairāki izvērsti raksti, un aviācijas nozarē bija jāzina, ka iepriekšējās nedēļās pirms šī notikuma tur jau bija notriekti vairāki lidaparāti. Presē teikts, ka lidmašīna ievērojami novirzījās no sava plānotā kursa negaisa dēļ un lidoja 1000 pēdu augstumā virs "no-fly" zonas (zona bija slēgta lidojumiem augstumā no 0 līdz 32 000 pēdu).
  • 4
  • 4
Mjaa > to Senais
M
Interesanti kad beigsies politiskā izmeklēšana un kad sāksies profesionāla izmeklēšana? Laikam pēc 50 gadiem, kad sāks atcerēties upurus nevis miljardieru mahinācijas.
  • 6
  • 5
Senais
S
08:04, pēc kā manā tekstā Jūs secināt, ka es uzskatu - var gāzt nost civilās lidmašīnas tāpēc vien, ka ielidojušas karadarbības zonā? Iespējams, ka es esmu izkūkojis prātu, bet kur es izsakos par separātistu skaitu un sastāvu(iesūtītie, taču, arī skaitās separātisti, lai kas viņi būtu patiesībā).
  • 3
  • 2
rusofobs (krievu propagandas iespai
r
separi nemaz to nemaaceeja , ar buku straadaa inženieri ar augstaako izgliitiibu , bet zeparaatistu rindaas taadu nav , ir parasti laupiitaaji vandaļi , izvarotaaji , buks ar visu ekipaažu tika ievests no krieviijas , viņu uzdevums bija aizsargaat krievijas tankus no ukraiņu izniicinaataajieem , bet gadiijaas šii ķeza ka civilo laineri separi izziņoja par ukrainas armijas transportnieku , taakaa krieviem nebija iespeejams buku izveerst pilnaa komplektaa , tad mauca tikai virsuu nenoskaidrdami kas tas pa lidaparaatu un kaadaa augstumaa tas atrodas , te rezultaataa 298 beigti nevainiigi cilveeki , bet gaisa koridors tika atstaats civilajaam lidmašiinaam jo taas lido virs 10 000 m augstuma , praktiski karalaukaa taadi ieroči ar ko to notriekt nevareeja buut.
  • 7
  • 3
Vārds
V
Ikviens tribunāls ir tiesa, tiesas kolēģija, kas izskata bīstamus noziegumus balstoties uz izmeklēšanas rezultātiem.
  • 6
  • 4
!
!
Tribunāls šajā situācijā vairāk izskatās pēc šova "Apsūdzi Krieviju". Visi taču saprot, kāda ir politiskā situācija, saprot, ka Krievijas bruņojums pie nemierniekiem nonāk tāpat, kā ASV bruņojums nonāk pie tobrīd viņiem noderīgajiem "our sons of bitches". Te ir arī jautājums par 1) lidojumu vadības centra lēmumu piešķirt gaisa koridoru lidojumam virs karadarbības zonas, 2) gaisa kuģa kapteiņa lēmumu lidot virs karadarbības zonas. Un vēl trešais - Malaysian Airlines izcili nelaimīgais gads, sekojot reisa MH370 pēdās.
  • 5
  • 6
Vārds
V
Ui, cik daudz kļūdu Tev 4 rindiņās, Senais. Tagad mēs pieļausim, ka var gāzt nost civilās lidmašīnas tāpēc vien, ka ielidojušas karadarbības zonā? Un cik tur vispār ukaraiņu separātistu karo, kas nav iesūtīti no malas? Veseli simts?
  • 6
  • 6
ivanovs
i
Tīcība nav tā sliktākā parādība, bet patiesība reizēm ir tik briesmīga, ka to pat visšausmīgākajos murgos nevaram nosapņot. Tāpēc jau arī tiek organizēts tribunāls, lai izzinātu tieši patiesību un neko citu.
  • 5
  • 2
ivanovs
i
Kā atzīst Krievijas opozicionārie mediji, tad Krievija ar šo veto faktiski ir atzinusi, ka ir vainīga pie pasažieru lidmašīnas notriekšanas, jo vienīgā baidas no objektīvas patiesības noskaidrošanas. Vēl tiek pieminēta līdzība ar PSRS laikos Tālajos Austrumos notriekto Dienvidkorejas pasažieru lidmašīnu, kas it kā bija ielidojusi PSRS gaisa telpā, bet toreizējais PSRS sūtnis ANO Čurkins tūlīt noliedzis savas valsts vainu šajā nodarījumā.
Lieliski
L
un kurā momentā notika tā "izvairīšanās no negaisa"? Lidojuma karte: http://rack.0.mshcdn.com/media/ZgkyMDE0LzA3LzE3LzQyL01hbGF5c2lhQWlyLjAyYWJkLnBuZwpwCXRodW1iCTEyMDB4OTYwMD4/2e366fed/9cc/Malaysia-Airlines-Flight-17-Map.png Parādi ar pirkstiņu Ka neesi spējīgs saprast angliska teksta jēgu, nupat nodemonstrēji. Tātad tavuprāt krievelijai ir 1 pretgaisa aizsardzības sistēma, kas saucas "strela-tunguska-tor-pancir-buk-s300-s400", jo visi šie ieroči strādā integrētā automatizetā pretgaisa aizsardzibas vadības vidē.
  • 1
  • 0
!
!
Citātā ir runa par to, par ko tu, cilvēk ar padomju angļu valodas zināšanām, nemaz nesaproti. :)) Internetā ir pieejams atiecīgā lidojuma augstumu grafiks: MAS 17 Flight Track Log. Sākas tas 06:30:09 ar augstumu 1100 pēdas. Beidzas ar 33000 pēdām 09:19:59, un šis augstums ar nelielām + izmaiņām tika uzturēts no 06:52:04. Ilgi. Stundu un 20 minūtes, pie ātruma ~500 mezglu. Kur Rietumiem prāts tik stulbu trolli noalgot? Vecs un dumjš AN-2 bubinātājs.
  • 0
  • 1
Nepļāpā par to, ko vispār nesajēdz
N
integrēta pretgaisa aizsardzības vadības sistēma spēj vadīt (sadalīt mērķus) visu veidu kompleksiem, kas nerada sistēmu "stinger-patriot", "s-75 - hawk" utt. Par to arī te iet runa. Un vainīgā jebkurā gadījumā bija S-200. 34000 ir parastais laineru lidojuma ešelons un citātā iet runa tieši par lēmumu pacelt iepriekšējo augstumu no 7500 m, kāds tas arī bija traģēdijas brīdī.
  • 1
  • 1
!
!
Vašingtonas trollim tik vājas zināšanas, ka tas pat ieguglēt vairs nespēj. Vai varbūt vecums. BUK S-300 ir kombinēta sistēma: S-300V system may be controlled by an upper level command post system 9S52 Polyana-D4 integrating it with Buk missile system into a brigade. Ukraina kategoriski NOLIEDZA savu militāristu vainu, Ukrainas prezidents tā arī neatvainojās. 1000 pēdu virs atļautā ešelona augstuma (33000 pēdu) ir 34 000 pēdu. Elementāra matemātika. Krievu "propagandas avīze" the WSJ rakstīja: Investigators into Thursday's crash of Malaysia Airlines Flight 17 will scrutinize a decision by Ukrainian officials this week to set the height of their no-fly zone over conflict-torn eastern Ukraine to 32,000 feet—when many ground-to-air missiles can easily surpass 40,000 feet. Flight MH17 was flying around 33,000 feet over the RESTRICTED airspace before it crashed." Lidmašīna tika novirzīta no plānotā kursa, jo priekšā bija negaiss. Pērkona mākoņi ir augsti, zibens šautras ir garas. Barakas lupatiņ, mācies beidzot latviešu valodu! Vairs tā tālāk nevarēs. Tu nederi troļļu amatam.
  • 1
  • 2
Simptomātiski
S
ka pat krievelijas "draugi" ķīna, venecuēla un angola nevis balsoja pret, bet atturējās. Vakarā ķīselis stāstīs zombīšiem par kārtējo "krievu diplomātijas triumfu"
  • 3
  • 2
Ar "sibirj" lidmašīnas no
A
viss ir skaidrs un bija skaidrs uzreiz, par to, kas noticis, pirmās paziņoja ASV. Krievu propaganda nekauca, jo Ukraina tad bija "draudzīga" valsts (prezidents bija Kučma) un arī tās degradācija bija tikai sākuma stādijā. Šeit savukārt ir acīmredzama apstākļu slēpšana un drudžaina juceklīga melošana no bandītu un krievijas puses, kas tikai pastiprina aizdomas.
  • 3
  • 3
"BUK S-300"
&
sistēma neeksistē, bet notrieca vispār ar S-200 "Angara". viss taču ir skaidrs. Vai tāds tribunāls traucētu patiesības noskaidrošanu, par kuru tik gauži cīnās krievelija? Nē taču. Aizkustinoša ir krievu propogandonu cīņa par savu mātušku pat tādā bezcerīgā situācijā.
  • 3
  • 3
veto uzlika speciālā tribunāla veid
v
ne jau izmeklēšanai kā te cenšas pasniegt rietumu propogandas melu troļi. jau pastāv starprautiski pieņemta prakse šādu incidentu risināšnai un ari izmeklešana norit pilnā sparā. speciālais tribunāls ir ieplānots ik kā politiski " pareizi" orentēts jo ir acimredzami ka piesiet kremlim šo notriekšanu ar esošo kārtibu neizdosies jo nekur nekad pasulē ieroču ražotāju/tirgotāju netiesā par to ko ar to ieroci sastrādājis kāds idiots
  • 6
  • 3
!
!
Ukrainai ir bēdīga pieredze ar notriektiem lidmašīnu reisiem. MH17 tagad, SA 1812 iepriekš. Interesanti, ka toreiz Ukrainas puse visās instancēs un iestādēs kategoriski apgalvoja, ka Ukraina nevarēja notriekt reisu ar 78 pasažieriem un apkalpes locekļiem. Un samaksāja kompensācijas visām krievu un izraēliešu ģimenēm, paziņojot, ka "tas notiekot humānisma dēļ, nevis tāpēc, ka tā atzīst vainu". Interesanti, ka pēc šī incidenta Ukraina uz 7 gadiem apturēja BUK S-300 ekspluatāciju militārajās mācībās.
  • 5
  • 6
Senais
S
Šie gadījumi nav salīdzināmi, jo Dienvidkorejas lidmašīnu identificēja, kam sekoja noziedzīgā pavēle notriekt.
  • 6
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits