1069 kilometru garo ceļu vilciens veiks trijās stundās, līdzšinējo brauciena ilgumu samazinot par septiņām ar pusi stundām, vēstī ziņu aģentūra "Siņhua".
Darbs pie šī projekta sākās 2005.gadā, un tas ir daļa no plāna, kura mērķis ir ar ātrvilcienu satiksmi savienot Guandžou, rūpniecības centru Ķīnas dienvidos, ar galvaspilsētu Pekinu.
"Vilciena ātrums var sasniegt 394,2 kilometrus stundā, tas ir ātrākais ekspluatācijā esošais vilciens pasaulē," sacīja Dzelzceļa ministrijas transporta biroja vadītājs Džans Šugans.
Salīdzinājumam, vidējais ātrvilcienu ātrums Japānā ir 243 kilometri stundā, bet Francijā - 277 kilometri stundā.
Pirmā ātrvilciena līnija Ķīnā tika atklāta 2008.gadā, un tā savieno Pekinu ar ostas pilsētu Tjaņdzjiņu.
Septembrī amatpersonas sacīja, ka līdz 2012.gadam tiek plānots izveidot 42 ātrvilcienu līnijas, ar šīs vērienīgās ieceres īstenošanu globālās krīzes apstākļos cenšoties stimulēt ekonomikas izaugsmi.
Dzelzceļa tīklu tehnoloģijas tiek izstrādātas sadarbībā ar ārvalstu uzņēmumiem, tādiem kā "Siemens", "Bombardier" un "Alstom".