Kalašņikovus ražojošais koncerns iedzīvinājis jaunu korporatīvo stratēģiju, kuras mērķis ir līdz 2020.gadam izveidot jaunu ieroča "imidžu" un nodrošināt zīmola globālu atpazīstamību. Koncerns zīmola uzspodrināšanas kampaņā jau ir ieguldījis vairāk nekā 300 tūkstošus eiro.Tostarp manāmas izmaiņas gaidāmas arī ieroča ārējā dizainā. Jaunā kalašņikova militārā un policijas versija tiks pie jauna logo – sarkana "K" burta, kurā integrēta atpazīstamā ieliektā triesienšautenes aptvere."Ir neiespējami konkurēt ar globālajiem ieroču gigantiem bez spēcīga, atpazīstama zīmola," rebrendinga nepieciešamību paziņojumā pamatojusi kompānija. Tāpat kalašņikovs tiks pie jauna saukļa, kas var tikt tulkots dažādi. Atkarībā no lasītāja interpretācijas vārdam "mir" (vai nu "pasaule" vai "miers"), jaunais sauklis skan "ieroči mieram" vai "ieroči pasaulei". Pēdējais vedina domāt, ka kompānija lepojas ar to, cik izplatīts nāves nesējs pasaulē ir Kalašņikova radītā triecienšautene. Galu galā, ne visiem ieročiem ir tas gods rotāt kādas valsts nacionālo karogu – kalašņikovs iekļauts Mozambikas karogā.
Kalašņikova automātu cer padarīt seksīgāku
Diez vai pasaulē ir vēl atpazīstamāks šaujamierocis par Mihaila Kalašņikova radīto triecienšauteni AK-47 un tā variācijām. Tomēr ražotāji no Kalashnikov Concern nosprieduši, ka par terorisma ikonu kļuvušajam ierocim nepieciešams pamatīgs rebrendings un tā zīmols jāuzspodrina, lai kalašņikovs vairs nebūtu "pagājušā gadsimta relikts", bet Rietumvalstu bruņojumam līdzvērtīgs, moderns kaujas ierocis, vēsta Vice.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.