NATO iznīcinātāji 26.maijā identificēja un pavadīja Krievijas militāro transporta lidmašīnu An-26, kas no Krievijas pamatteritorijas devās Kaļiņingradas apgabala virzienā.
Lidmašīna lidoja saskaņā ar iepriekš iesniegtu lidojumu plānu, ar ieslēgtiem autoatbildētājiem un uzturēja radiosakarus.
NATO iznīcinātāji 27.maijā pacēlās gaisā divas reizes. Pirmo reizi, lai pavadītu divas Krievijas lidmašīnas Su-24, kas nebija iepriekš iesniegušas lidojumu plānus, lidoja ar neieslēgtiem autoatbildētājiem un neuzturēja radiosakarus. Lidmašīnas lidoja uz un no Kaļiņingradas apgabala.
Otro reizi NATO iznīcinātāji pacēlās gaisā, lai pavadītu lidmašīnu An-27, kas lidoja no Kaļiņingradas apgabala uz Krievijas pamatteritoriju. Lidmašīna nebija iepriekš iesniegusi lidojuma plānu, bet lidoja ar ieslēgtiem autoatbildētājiem un uzturēja radiosakarus.
Savukārt 28.maijā NATO iznīcinātāji pacēlās gaisā vienu reizi, lai pavadītu divas Krievijas lidmašīnas SU-27. Iespējams arī, ka tās bija lidmašīnas SU-24. Tās lidoja Kaļiņingradas apgabala tuvumā bez iepriekš iesniegta lidojuma plāna, izslēgtiem autoatbildētājiem un neuzturēja radiosakarus.
Bet 30.maijā NATO iznīcinātāji identificēja un pavadīja militāro transporta lidmašīnu An-26, kas no no Krievijas pamatteritorijas devās Kaļiņingradas apgabala virzienā. Lidmašīna lidoja saskaņā ar iepriekš iesniegtu lidojumu plānu, ar ieslēgtiem autoatbildētājiem un uzturēja radiosakarus. NATO iznīcinātāji 30.maijā pavadīja arī vienu krievu lidmašīnu SU-27, kas lidoja Kaļiņingradas apgabala tuvumā bez iepriekš iesniegta lidojuma plāna, neieslēgtiem autoatbildētājiem un neuzturēja radiosakarus.