Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Porziņģis vienojas par sadarbību ar sporta dzērienu ražotājiem; tuvu vēl citiem reklāmas līgumiem

Sporta dzēriens BodyArmor turpmāk atbalstīs latviešu basketbolistu Kristapu Porziņģi un kļuvis par viņa trešo mārketinga partneri kopš Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) drafta, vēsta ESPN.

Kaut pēc tam, kad Porziņģi šī gada NBA jauno spēlētāju draftā ar ceturto numuru izvēlējās Ņujorkas Knicks komanda, viņš tika izsvilpts, līdz šim viņš jau bija noslēdzis divus mārketinga darījumus - ar aviokompāniju Delta Air Lines un Shifman matraču kompāniju.

Kā izteicies Porziņģis, visi viņa līdzšinējie mārketinga līgumi radušies nepieciešamības rezultātā. Tā vienošanās ar lielāko ASV aviokompāniju noslēgta, jo viņa ģimenei nepieciešams regulāri lidot uz Latviju, bet Ņūdžersijā bāzētais uzņēmums Shifman apsolījis latvietim radīt piemērotu lielizmēra matraci, jo iepriekšējos piecus gadus viņam bija miega problēmas.

"Redzēju, ka to dzer citi spēlētāji. Nopirku veikalā un man tiešām patika," tagad Porziņģis saka par BodyArmor, kam ir mārketinga līgumi arī ar tādiem NBA spēlētājiem kā Džeimss Hārdens un Klejs Tompsons, bet tā partneris ir Kobe Braients.

Viens no uzņēmuma līdzīpašniekiem, leģendārais Braients, kurš pēc šīs sezonas noslēgs karjeru, jau savā tvitera kontā apsveicis Porziņģi ar pievienošanos BodyArmor "ģimenei". Jāpiebilst, ka Braientam tviterī ir vairāk nekā astoņi miljoni sekotāju.

Šomēnes BodyArmor Ņujorkas apkārtnē uzsāks reklāmas akciju "12 dienas ar Kristapu", kuras laikā pircējiem būs 12 dienas, lai iesaistītos kādas radiostacijas konkursā un laimētu iespēju satikt Porziņģi.

"Kriss bijis mūsu redzeslokā kopš drafta. Šī mums ir lieliska partnerība, jo viņš tiešām mīl produktu," izteicies BodyArmor līdzdibinātājs Maiks Ripols. "Lai pamanītu citas sporta dzērienu kompānijas, viņam būtu jāiegūst divi čempionu tituli un desmit reizes jāpiedalās Visu zvaigžņu spēlē."

Kā atgādina ESPN, Porziņģis kļuvis par NBA mārketinga fenomenu, jo pagājušajā mēnesī oficiālajā NBA veikalā viņa spēļu krekls bijis sestais populārākais.

"Esmu vienmēr sapņojis par spēlēšanu šeit, bet redzēt tik daudzus ar maniem krekliem ir tiešām lieliski," stāstīja latvietis. "Domāju, ka esmu pārsteidzis daudzus cilvēkus. Stereotips par Eiropas basketbolistiem ir, ka viņiem nepieciešami vairāki gadi, lai iejustos līgā. Savukārt es šim esmu gatavojies kopš bērnu dienām."

Kā izteicies viņu pārstāvošās mārketinga kompānijas ASM viceprezidents Kriss Brentlijs, latvietis ir tuvu ekskluzīva autogrāfa līguma noslēgšanai, kā arī tuvojas diskusijas par jaunu apavu līgumu, jo līdzšinējā vienošanās ar Nike noslēgsies pēc sezonas.

Šajā sezonā Porziņģis 23 spēlēs vidēji izcēlies ar 14,2 punktiem un 8,7 atlēkušajām bumbām.

Tiesa, Knicks komanda piedzīvojusi jau trīs zaudējumus pēc kārtas un pašlaik ar desmit panākumiem 23 spēlēs atrodama Austrumu konferences 12.pozīcijā.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Hokejs

Vairāk Hokejs


Basketbols

Vairāk Basketbols


Futbols

Vairāk Futbols


Teniss

Vairāk Teniss


Volejbols

Vairāk Volejbols


Motoru sports

Vairāk Motoru sports


Vieglatlētika

Vairāk Vieglatlētika


Riteņbraukšana

Vairāk Riteņbraukšana


Ziemas sports

Vairāk Ziemas sports


Citi

Vairāk Citi