"Šī ir bīstama trase," teica Lakučs. "Radīta nepārdomāta pirmā virāža, kas ir par asu, ja braucienā piedalās tik daudz sportistu."
Lakučs jau iepriekš bija atzinis, ka neatbilstoši noteikumiem uzbūvēts starta kalns, kas ir par zemu. "Ja kalns būtu augstāks, problēmas nebūtu tik lielas."
Latvijas komanda Rubenē bija uzbūvējusi olimpisko spēļu trases kopiju, bet lielākā atšķirība bijusi starta kalna augstumā. Lakučs to raksturoja kā barjeru attāluma izmainīšanu 110 metru barjerskrējiena.
"Ja skrien 110 metru barjerskrējienu, zini pēc cik ilga laika gaidāma katra barjera. Mēs bijām atstrādājuši katru minienu," uzsvēra treneris. "Katra nianse ir ļoti svarīga, jo ticējām, ka kalns tiks pārbūvēts, kā solīts. Tomēr viņi to neizdarīja. Ja barjerskrējienā katra barjera tiktu pārbīdīta par 15 centimetriem, sekas būtu ļoti lielas."
"Īpaši tas man palīdzēja pie S-veida līkuma, kas sākumā sagādāja lielas problēmas," teica Štrombergs. "Biju gaidījis ātrāku un kvalitatīvāku trasi, bet kopumā tā bija laba."
"Ieraugot nepārbūvēto starta kalnu, nebiju šokā, jo, iespējams, šāds pat man bija parocīgāks," jau pēc godalgas izcīnīšanas teica Štrombergs. "Rubenes trase ir sarežģītāka un tas treniņiem bija ļoti labi."
Kā ziņots, Štrombergs Londonas olimpiskajās spēlēs aizvadīja ļoti smagas priekšsacīkstes, taču finālbraucienu viņš aizvadīja ļoti pārliecinoši, tiekot pie zelta godalgas.