“Indoor skydiving jeb lidošana vēja tuneļos šobrīd ir viens no visstraujāk augošajiem sporta veidiem pasaulē. Tāpēc ar katru gadu, parādoties arvien vairāk spēcīgiem lidotājiem, cīņa paliek grūtāka. Es pārstāvēšu Latviju freestyle klasē, kas nosacījumu ziņā ir vissarežģītākā no visām. Esmu sagatavojis horeogrāfisku priekšnesumu, kur tiks vērtēta ne tikai horeogrāfija, bet arī triku sarežģītība un to sinhronitāte ar mūziku,” atklāj Toms.
Īvāns ar lidošanu profesionāli nodarbojas kopš 2012. gada, un ir kļuvis par vienu no pasaulē pieredzējušākajiem lidotājiem un šovmeņiem. Īvāns ir bijis Toma Krūza personīgais treneris nesen iznākušās filmas Mission Impossible: Fallout lidošanas ainu uzņemšanā, uzstādījis Pasaules Ginesa rekordu, izpildot visvairāk triku vienas minūtes laikā vēja tunelī, izstrādājis horeogrāfiju un kā lidotājs atveidojis Džeka Sperova lomu Šanhajas Disnejlendas Karību jūras pirāti šovā, ieguvis godalgotas vietas dažādu mērogu lidošanas sacensībās, kā arī kā lidošanas instruktors, šovmenis un treneris piedalījies dažādos AERODIUM projektos ASV, Kanādā, Ķīnā, Argentīnā, Peru, Somijā, Dānijā, Spānijā un citur.
Sacensības notiks Gravity Indoor Skydiving, kas ir AERODIUM franšīzes tunelis, radīts pēc Bahreinas karaliskās ģimenes pasūtījuma. “Mums ir ļoti liels gods, ka tieši mūsu būvētais vēja tunelis ir izvēlēts kā visatbilstošākais sacensību prasībām pasaules gaisa sportu federācijas (FAI - Fédération Aéronautique Internationale) rīkotajā konkursā par iespēju organizēt pasaules čempionātu. Federācija izvērtē ne tikai vēja tuneļu unikālās īpašības un tehnisko parametru atbilstību, bet arī komandas spēju organizēt šāda līmeņa sacensības,” – stāsta AERODIUM pārstāve Līga Gablika.
AERODIUM ir vertikālo vēja tuneļu ražotājs izklaides, šovbiznesa un militārajām nozarēm. Uzņēmuma radītie vēja tuneļi izmantoti vairāk kā 40 pasaules valstīs, tai skaitā ASV, Kanādā, Ķīnā, Argentīnā, Spānijā, Itālijā, Indonēzijā, Marokā, Apvienoto Arābu Emirātos, Lielbritānijā un citur. AERODIUM klientu vidū ir tādi pasaules zīmoli kā Disneyland, Warner Brothers, Red Bull, Mercedes Benz, Guinness World Records, Superman Returns un citi. Kopš 2016. Gada uzņēmums attīsta savu franšīžu tīklu, kas veiksmīgi šobrīd darbojas ASV, Ķīnā, Bahreinā, Slovēnijā, Ēģiptē un citur.