Antīko automašīnu restaurācija ir Andreja Rodes aicinājums jau 31 gadu. Pie sava pirmā Horch meistars ticis augstskolas laikā, 1975. gadā, kad sasolījis vecākiem, ka ar šo divvietīgo-trīsvietīgo auto varēs braukt visa ģimene. Šis spēkrats arī bijis sākums Andreja ceļam auto restaurācijā un Antīko automobiļu klubā, kur viņš ieguvis nepieciešamās zināšanas.
Tāpat Andrejs bijis tik enerģiski iesaistīts Rīgas Motormuzeja tapšanā, ka uz tā atklāšanu saslimis no pārstrādāšanās. Viņa galvenais uzdevums 1987. gadā bija tukšās izstāžu zāles eksponātu sagādāšana, vēlāk arī fonda glabāšana un muzeja vadīšana. Muzeja lepnums –Horch – pavēra Andrejam iespēju attīstīt savu darbnīcu un 1995. gadā vienā vakarā iegūt divas balvas izstādē Vācijā, iemantojot vācu kolēģu cieņu un ilggadēju sadarbību.
Andreja Rodes restaurētie spēkrati šobrīd apskatāmi Rīgas Motormuzeja izstādē Darba augļi 2, piemēram, 1926. gada auto, kas savulaik kolhozā vilcis kuļmašīnu, un 1936. gada Mercedes-Benz. Kā Andrejs ticis pie šādām pērlēm un kā iespējams pierunāt īpašniekus šķirties no viņu iemīļotajām mašīnām, noskaidrosim jaunākajā raidījuma sērijā.
Šajā Ātruma cilts sezonā Pauls Timrots un raidījuma komanda turpina meklēt ātrumu, piedzīvojumus un interesantus sarunu biedrus. Ātruma cilts katru ceturtdienu skatāma arī LMT Viedtelevīzijā un internetā. Skatītāji aicināti piedalīties Twitter sarunās ar tēmturi #ĀtrumaCilts.