Dullajā nobraucienā joki ir mazi, jo tehniskie noteikumi paredz, ka braucamajam nav motora, tāpat arī būtiski ir tā parametri un svars – 80 kilogrami bez vadītāja. Arī Paula nodomi ir nopietni, jo viņš vēlas radīt uzvarētāju auto. Tam jābūt spējīgam pievarēt kalnu, tikt galā ar tramplīniem un līkumiem, attiecīgi nepieciešama gan stūre, gan bremzes.
Lai sasniegtu iecerēto, Pauls dodas pie autobūves profesionāļiem. Harijs Šķupelis, HGK dibinātājs ir skeptisks, bet iesaka auto aprīkot ar amortizatoriem, jo tie nodrošinās piezemēšanos. Savukārt Artūrs Priednieks, SRT Dakar squad vadītājs uzskata, ka pasākumam jāpieiet nopietni un ir iededzies par ideju – nepieciešama izpēte un rasējumi, jo prioritāte ir šasija, nevis dizains. Tālāk Paula ceļš ved uz Twitterkonvoja štābu, kur kopā ar VR Cars pārstāvi Ali Jansonu viņš jau tiek līdz pirmajām skicēm spēkratam, kas varētu būt romiešu kaujas ratu attāls radinieks.
Ideju ir daudz, bet, kā tās visas savienot, skaidrosim nākamajās raidījuma sērijās!
Raidījumā Ātruma cilts Pauls Timrots un komanda meklē piedzīvojumus, tehnoloģiju inovācijas, leģendāras personības un interesantus sarunu biedrus. Ātruma cilts katru ceturtdienu skatāma arī LMT Viedtelevīzijā un internetā.