ARC Bratislava vienību, ko kopā ar Calko pārstāvēja arī Riks Breukerss no Nīderlandes un slovāks Miroslavs Konopka, kurš ir arī īpašnieks, ilgstoši nomocīja tehniskas problēmas. Tāpat Calko reizi izlidoja no trases un reizi sadūrās ar zināmo Nelsonu Pikē junioru.
Tikmēr prestižākajā LMP1 klasē pirms sacīkstēm favorīti bija Toyota komanda, tomēr visas tās automašīnas piemeklēja tehniskas problēmas. Turpinājumā ļoti pārliecinošā vadībā bija Porsche pirmā komanda, bet arī tā izstājās, un noslēgumā uzvaru guva Porsche otrā automašīna, kas sestdienas vakarā aptuveni stundu pavadīja boksos.
Sacensības sākās sestdien plkst.16 pēc Latvijas laika. ARC Bratislava vienība, kas startēja LMP2 klasē, sacīksti iesāka neveiksmīgi un jau pēc iesildīšanās apļa tehnisku problēmu dēļ devās boksos, bet trasē atgriezās, kad citi braucēji jau bija veikuši pusi apļa.
Tomēr ar to problēmas nebeidzās - turpinājumā ilgu laiku Ligier JS P217 Gibson prototips atradās boksos un tam mainīja ģeneratoru, bet vēl pēc laika braucamajam tika pārdurta riepa. Līdz ar to jau pirms tumsas iestāšanās ARC Bratislava vienība bija kopvērtējuma pēdējā vietā.
Ap trijiem naktī pēc Latvijas laika Calko piedzīvoja avāriju, lielā ātrumā izlidojot no trases. Tomēr viņam paveicās, ka tur bija gara drošības josla, kurā arī Latvijas sportista pilotētā automašīna iestrēga un vēlāk tika izvilkta ārā. Pēc avārijas divām riepām bija izplēsti pamatīgi caurumi, no Lemānas ziņoja autosporta žurnālists Aldis Putniņš.
Savukārt divas stundas pirms sacīkšu beigām kādā līkumā kādreizējais Pirmās formulas (F-1) braucējs Pikē juniors no aizmugures ietriecās mašīnā, ko tobrīd pilotēja Calko, un sagrieza to. Par šādu gājienu brazīlietis saņēma desmit sekunžu sodu.
Ilgstoši ARC Bratislava bija pēdējā vietā, tomēr turpinājumā spēja apsteigt trīs mašīnas. LMP2 klasē vienība ierindojās 20.vietā.
"Esmu laimīgs, esmu noguris un esmu pateicīgs - īpaši Miroslavam, viņa komandai un arī savai ģimenei," pavēstījis Calko, kurš diennakts laikā kopā nobrauca aptuveni desmit stundas, naktī paguļot vienu stundu.
Lielu daļu sacīkstes priekšgalā par uzvaru cīnījās Porsche pirmā automašīna un divas Toyota mašīnas. Tomēr abus Toyota prototipus naktī piemeklēja tehniskas problēmas, līdz ar to Porsche pirmā automašīna bija priekšā par aptuveni 13 apļiem, tomēr izstājās eļļas spiediena problēmu dēļ.
Līdz ar to augšgalā palika tikai viena LMP1 klases mašīna, kurai gan vēl vajadzēja panākt un apsteigt vairākas lēnākās LMP2 mašīnas. Tas izdevās un stundu pirms finiša vadībā izvirzījās vienība, ko pilotēja vācietis Timo Bernhards, kā arī Ērls Bambērs un Brendons Hārtlijs no Jaunzēlandes. Zīmīgi, ka vēl tikai pagājušajā sezonā šajā mašīnā Bambēra vietā brauca pazīstamais bijušais F-1 pilots Marks Vēbers no Austrālijas, kurš pašlaik ir noslēdzis karjeru.
Porsche komanda Lemānas sacīkstē triumfējusi trešo gadu pēc kārtas.
Pārējās divas vietas uz goda pjedestāla aizņēma LMP2 klases mašīnas, jo kopā finišu sasniedza vien divas prestižākās klases mašīnas. Otro vietu ieņēma pazīstamā aktiera Džekija Čana vadīta komanda, kas vēl stundu pirms finiša sensacionāli atradās vadībā. Uzvarētāji veica 367 apļus, bet ARC Bratislava 24 stundu laikā nobrauca 314 apļus.
Līdz šim Latvijas pārstāvji šajās sacīkstēs, kas šogad notika 85.reizi, nebija startējuši.
Šogad sacensībās piedalījās tādi zināmi autosportisti kā brazīlieši Nelsons Pikē juniors, Rubenss Barikello un Brunu Senna, japānis Kamui Kobajaši, kurš ilgstoši atradās līderpozīcijā, kā arī vairāki citi savulaik F-1 spēkus izmēģinājuši braucēji.
Pirms sacensībām Calko aģentūrai LETA norādīja, ka galvenais mērķis šogad būs sasniegt finišu.
Sākotnēji bijis plānots, ka Lemānā ARC Bratislava komanda startēs ar Oreca prototipa automašīnu, tomēr pēc tam domas mainītas un izvēle krita uz Ligier JS P217 Gibson prototipa braucamo, jo to varēja iegūt ar labākiem nosacījumiem. Tomēr vēlāk izrādījās, ka visi Ligier prototipi ir ievērojami lēnāki nekā konkurentiem.
Calko vēl janvāra beigās ar ARC Bratislava komandu guva ceturto vietu Lemānas Āzijas seriāla sezonas kopvērtējumā LMP3 klasē, kas ļāva tikt pie ceļazīmes uz Lemānas 24 stundu sacīkstēm.
Calko 2015.gadā kā pirmais no Latvijas autosportistiem sacentās Lemānas Eiropas seriālā (ELMS), kur kopā ar SVK by Speed Factory komandu izcīnīja trešo vietu LMP3 klases sezonas kopvērtējumā. Pērn Latvijas sportists šajā sacensību seriālā vairs neturpināja braukt.
Vēl 2013.gadā Calko izcīnīja otro vietu Radical Masters Eiropas seriāla Masters klasē, bet sezonas izskaņā debitēja pasaules salonautomobiļu čempionātā (WTCC), aizvadot sacensības Makao trasē. Pēc tam decembrī viņš Portugālē aizvadīja testu braucienus ar Audi R8 LMS Ultra sacīkšu auto, ar kādu tiek startēts pazīstamajā FIA GT čempionātā.
Arī 2014.gadā Latvijas pārstāvis startēja Masters klasē, taču nebrauca viens, bet kopā ar mazāk pieredzējušo spāni Hesusu Fusteru Plieho. Tā kā sezonas galvenais uzdevums bija progresa iegūšana, nevis čempionu tituls, ar augstiem rezultātiem sportisti neizcēlās.
Pirms tam Calko 2012.gadā kļuva par čempionu Radical Masters sērijas sacīkstēs Supersport klasē, kā arī par pasaules vicečempionu kartingā.