Jau tika ziņots, ka “Honda” kompānija plāno atgriezties kopā ar “McLaren” komandu 2015.gada sezonā un papildus varētu piegādāt V6 dzinējus arī “Sauber” vienībai. Tikmēr Bahreinas GP laikā parādījās ziņa, ka arī “Toyota” ir gatavi atgriezties dzinēju piegādātāju lomā un atkal vienoties ar “Williams”, kur noteikti kokpitā atkal sēstos Kamui Kobajaši. Abi japāņu ražotāji aizgāja no Formula 1 laikā, kad Pasaulē sākās finansu krīze, tomēr jaunā dzinēju formula ar ERS tehnoloģijām varētu uzrunāt tās.
Tostarp “Renault Sport” Formula 1 dzinēju departamenta vadītājs Robs Vaits apšauba šādu scenāriju: “Ja viņi tiešām vēlas atgriezties, tad kādēļ nav piedalījušies jauno dzinēju plānošas sanāksmēs?”
“Mēs nekad neesam saņēmuši nekādas prasības no viņiem,” skaidroja Vaits. “Sanāksmēs pēdējā laikā piedalās tikai “Ferrari”, “Mercedes” un mēs. “Honda” un “Toyota” bez problēmām varētu tik pie FIA atļaujas pielīties šajās startēģiskās plānošanas sanāksmēs. Pirmajās tikšanās reizēs pirms četriem gadiem šajās sanāksmēs piedalījās arī “Audi”, “Cosworth”, “Ilmor”, “Honda”, “Toyota”, “Mecachrome” un citi. Tomēr tiklīdz noteikumi dzinēju izkristalizējās un sanāksmes kļuva konkrētākas, bez mums trim tur bija tikai Kreiga Poloka “Pure” kompānija. Tāpēc es nesaprotu, kā “Honda” un “Toyota” ienāks jau 2015.gadā, lai gan viņiem nav bijusi vēlme neko teikt jauno noteikumu sakarā un ietekmēt tos.”