Minirallijs ir rallija tipa sacensības, kurās pamatā ir jāievēro tie paši noteikumi un pamatprincipi, kā rallijā. Galvenā atšķirība – minirallijā var startēt ar jebkādu vieglo automašīnu, kurai ir pielaide ceļu satiksmei.Tāpat kā „lielajā” rallijā, arī minirallijā liela nozīme ir ne tikai pilota, bet arī stūrmaņa darbam. Kļūdas, saņemtie sodi par aizskartiem ātruma ierobežotājiem, lietus un slidenā trase – tas viss ieviesa izmaiņas šīs sacīkstes un dažām ekipāžām – arī sezonas kopvērtējuma rezultātos.Ātrākie 4WD klasē minirallijā „Nīca-Rucava” Mārcis Aizkalns/Edgars Būčiņš, aiz viņiem Roberts Eglīte/Mārtiņš Bormanis, trešā vieta 4WD klasē Vigo Rubenim ar Kristapu Eglīti.1600 klasē pirmais Māris Druva/Viktors Ellers, otrā vieta Armandam un Ivaram Cīrulniekiem, trešie Māris Radomišķis/Mārtiņš Zviedris.
1600 + ieskaitē uzvarētāji Raivis Garoza/Uldis Fjodorovs, otrajā vietā klasē Jānis Strazdiņš un Aldis Strazdiņš, trešie Armands Bite/Jānis Kalējs.
Komandu ieskaitē minirallijā „Nīca-Rucava”uzvarētāji Mārupe Rally Team.
LAF Standartauto komisijas vadītājs Juris Mūrnieks atzīst, ka pirmā minirallija sezona norisinājusies veiksmīgi un ar katru sacensību pieaugošais dalībnieku skaits pierāda – interese par miniralliju ir un šāda disciplīna Latvijas standartauto sacensībās ir nepieciešama.
Pēc minirallija „Nīca -Rucava” ir kļuvuši zināmi arī gada kopvērtējuma rezultāti (pagaidām neoficiāli līdz apstiprināšanai LAF SAK padomes sēdē).
4WD klasē pirmās minirallija sezonas uzvarētājs ir Valts Zvaigzne ar Arti Baumani, aiz viņiem Vigo Rubenis/Kristaps Eglīte, bronza Mārtiņam Dzenītim un Oskaram Kaņepam-Kalniņam.
1600 klasē šogad pirmie Māris Radomišķis/Mārtiņš Zviedrs, otrā vieta Pēterim Dūkam ar Jurģi Rāvieti, trešā Armandam Cīrulniekam ar stūrmaņiem Ivaru Cīrulnieku un Andri Šņukutu.
1600 + klasē 2013.gada minirallija kausa izcīņā pirmā vieta Aigaram Tīdmanim (stūrmaņi Gundars Tīdmanis, Jānis Bumbulis), otrie Miks un Armands Ķenavi, trešie Raivis Garoza/Uldis Fjodorovs.