Tikmēr Alonso, kurš bija ātrākais pirmajā un otrajā kvalifikācijas kārtā, uzrādīja tikai 10.rezultātu, tādejādi šokēja sanākušos tifozi, kuri tobrīd nenojauta, ka Ferrari formulai bija salūzis aizmugurējās balstiekārtas stabilizatora stienis, kas uzņem slodzi pie straujas virzienu maiņas un Moncas abos "S" veida bremzētājos šīs slodzes netrūkst.
Par Ferrari potenciālu Moncā liecina Masas trešā pozīcija. Ferrari komanda rīta teniņos cītīgi trenēja aerodinamiskās tauvas paņēmienu, kad viens pilots izmanto otra radīto aizvēju taisnē un sasniedz lielāku maksimālo ātrumu. Moncā tas dod priekšrocības. Trešajā kvalifikācijas kārtā Masa savu labāko apļa laiku uzrādīja, sākot apli cieši aiz Alonso, tomēr vēlāk preses konferencē atzinās, ka nav izmantojis tauvu – tas neesot īsti izdevies.
Tikmēr McLaren piloti noliedza, ka viņiem arī būtu šāda komandu taktika. Batons atzina, ka vienkārši izmantojis citas ātras formulas – savā lidojošā aplī iesēdies aiz Sebastiana Fetela un tas palīdzējis tikt pirmajā rindā.
Vēl interesnats komentārs no Batona par taktiku rītdienas startā un pirmajā šaurajā līkumā. Brits atzina, ka komanda nodomā izstrādāt īpašus noteikumus un abi piloti cīnīsies par līderpozīciju jau no pirmā līkuma.