Nākamā sezona būs pēdējā, kurā tiks izmentoti esošās specifikācijas motori un KERS sistēmas – 2014.gadā sāksies jauna ēra ar V6 turbodzinējiem un ievērojami jaudīgākām KERS sistēmām – sīkāk par šo tēmu varēsi lasīt jaunajā EMAG.F1.LV numurā, kas nāks klajā 18.septembrī.
Tostarp “Marussia” tehniskais konsultants Pats Simonds ir apstiprinājis, ka nākamajā sezonā vienība izmantos “Williams” sagatavotu risinājumu – “Cosworth” motoru un KERS sistēmu, kuru pati Grūvas komanda izmantoja vēl pērn.
“Mūsu 2013.gada mašīna tiks veidota ap šo spēka agregātu,” paskaidroja Simonds. “Mūs ļoti iespaidoja “Williams” inženieru profesionalitāte, sistēmas efektivitāte un svars, kā arī izmaksas. Tostarp mūsu dzinēju piegādātājs paliks nemainīgs – “Cosworth”.
Pats Simonds, kuru atceramies no bēdīgi slavenās “Renault”-Briatores-Pikē krašgeitas skandāla, atzina, ka komandas nākamā gada modelis jau tiek projektēts pilnā sparā un šobrīd notiek intensīvs darbs aerodinamiskajā tunelī, kurš komandas rīcībā bija pieejams tikai ar šī gada sākumu un līdz ar to jaunais modelis būs pirmais, kas jau no paša sākuma tiks pilnvērtīgi testēts aerodinamiskajā tunelī. Iepriekš komandas virziens bija izmantot tikai CFD datorsimulācijas, kas pagaidām vēl nenodrošina pilnvērtīgu iespēju konkurētspējīgai attīstībai.