Labs trešais brauciens ieveda latvieti labāko divpadsmitniekā, kas nepieciešams, lai kvalificētos finālam, taču plīsušu riepu likstas turpinājās arī ceturtajā braucienā, kad tika pārsista gan priekšējā, gan aizmugurējā riepa.Četru braucienu rezultātā Reinis guva dalītu 12./13.pozīciju, bet pēc papildnosacījumiem Nitišs pat netika pusfinālistu pulkā. Tā kā noteikumi paredz, ka, ja kāds no pusfināla dalībniekiem nevar startēt, viņa vietu ieņem pirmais rezervists, kāds šajā gadījumā bija latvietis, _Olsbergs MSE komanda izspēlēja stratēģisku gājienu par labu vadošajam pilotam Nitišam, no pusfināla starta atsaucot Joni Vīmanu, kuram šī bija pārbaudes sacīkste komandas rindās SuperCar _klasē. Šādā veidā pusfinālā iekļuva arī Nitišs. Tiesa, oficiālajos avotos _Olsbergs MSE _atsaucas arī uz Vīmana mašīnas tehniskām problēmām.Arī pusfināls nebija vienkāršs, jo mašīnai brauciena laikā atklājās aizmugurējās balstiekārtas problēma. Arī šoreiz - netīši - palīdzēja Olsbergs MSE komandas biedrs Andreass Bakerūds. Norvēģis startā pieļāva pāragru startu, kā rezultātā par sodu viņam divreiz bija jāizbrauc Džokera aplis, kas parasti jāveic vienreiz. Pēc pirmā Džokera apļa Bakerūds vēl bija priekšā Nitišam, bet pēc otrā - jau zaudēja. Šādā veidā Nitišs guva sarežģītu trešo vietu, kvalificējoties fināla sešiniekam.Finālā latvietis visai ātri nostabilizējās ceturtajā vietā un, lai gan priekšā braucošais Timurs Timerzjanovs pieļāva kļūdas, cerības uz trešo pozīciju bija minimālas."Šī bija neticama diena. Pirmo reizi karjerā pārsitu riteni. Pie tam, izdarīju to trīs reizes - šādas neveiksmju sērijas dēļ esmu ieguvis jaunu pieredzi, kas lieti noderēs nākotnē. Šodien pierādījām, ka pat šādās situācijās nedrīkst nokārt galvu un ir jācīnās līdz galam," pēc sacensībām izteicās Nitišs. "Lai gan sacensību pusfinālam nekvalificējos, man bija iespēja startēt pusfinālā un finālā, kura finišā man pietrūka tikai pussekunde līdz pjedestālam. Apzinos, ka ceturtā vieta šādās sacensībās ir izcils rezultāts, tomēr vēlos būt starp ātrākajiem un atkal kāpt uz goda pjedestāla."Dienas neveiksmes lika Nitišam zaudēt kopvērtējuma otro vietu. Čempionāta līderpozīcijā pēc uzvarētas sacīkstes ar 155 punktiem nostiprinājās slavenais norvēģis Peters Sūlbergs, kurš 2003.gadā kļuva par pasaules čempionu autorallijā, uz otro vietu ar 135 punktiem pakāpās soms Tomass Heikinens, bet latvietim ir vēl par diviem punktiem mazāk.
Nitišam četras pārdurtas riepas un 4.vieta SuperCar Kanādas posmā
Latvijas rallijkrosa talants Reinis Nitišs piektdien Kanādā izcīnīja ceturto vietu pasaules čempionāta prestižākās klases SuperCar Kanādas posmā, kaut cīņas gaitā četras reizes pārdūra riepas.Nitišam sezonas septītais posms sākās sarežģīti, jo pirmajos divos no četriem kvalifikācijas braucieniem tika pārsistas riepas, kas sabojāja viņa braucienus un nobīdīja uz pēdējām vietām kvalifikācijas kopvērtējumā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.