Patlaban viņa menedžeris risinot sarunas ar vairākiem ļoti lieliem starptautiskiem uzņēmumiem, kas varētu kļūt par pilota sponsoriem. Šlegelmilhs visvairāk cer uz sarunām ar kādu Abū Dabī investīciju kompāniju par 2,5 miljonu dolāru piesaistīšanu. "Cerams, mēneša laikā kaut kas tiks panākts," optimistiski sprieda 22 gadus vecais braucējs.No finansējuma lieluma arī būs atkarīgs, kādās sacīkstēs Šlegelmilhs šosezon piedalīsies. Lai startētu GP2 sērijas čempionātā, jāsagādā aptuveni 1,3 miljoni eiro, bet "Renault" pasaules sērijā - vismaz 600 000 eiro. "Summas ir ārkārtīgi lielas," paskaidroja pilots.Pagājušās nedēļas nogalē Šlegelmilhs ar patīkamu sajūtu sekojis līdzi F-1 pasaules čempionāta pirmajam posmam Bahreinā, kur vairākus startējušos pilotus Latvijas braucējam iepriekš karjerā ir izdevies apsteigt. Piemēram, "Williams" jauno pilotu vācieti Niko Hulkenbergu Šlegelmilhs Vācijas F-3 sacīkstēs tika pārspējis gandrīz katrās sacīkstēs. Savulaik Šlegelmilhs bijis ātrāks arī par "Toro Rosso" pilotu šveicieti Sebastjenu Buemi un japāni Kamui Kobajaši no "BMW Sauber". Testos Šlegelmilhs mazliet ātrāk braucis arī par vācieti Adrianu Zutilu ("Force India").Lai jau tagad būtu nonācis F-1, līdz šim ir pietrūcis naudas un vairāku faktoru kopuma, ko varētu apzīmēt kā veiksmi, lēsa Šlegelmilhs. Nauda autosportā ir pamatinstruments, kas nepieciešams iekļūšanai F-1, taču jābūt arī pareizajiem kontaktiem un īstajā brīdī jābūt īstajā vietā pie īstajiem cilvēkiem, uzsvēra braucējs. Jāizvēlas arī pareiza stratēģija, kuros zemāka līmeņa čempionātos un kādā komandā līdz tam startēt. Lai panāktu vajadzīgo rezultātu, uzmanība jāpievērš ļoti daudzām niansēm, un pat bez vienas no tām panākuma nebūs. Nepieciešams arī labs inženieris, labi mehāniķi, paša talants un fiziskā sagatavotība, kā arī jābūt īstajā vecumā, pietiekami simpātiskam un komunikablam, dažus aspektus uzskaitīja Šlegelmilhs.Savukārt piederību tik nelielai valstij kā Latvijai Šlegelmilhs neuzskata par kavēkli, lai gūtu panākumus starptautiskā līmenī un ieinteresētu sponsorus. Lieliem starptautiskajiem uzņēmumiem ir cita motivācija, izvēloties sadarbības partnerus autosportā, un pilota valstiskā piederība nav noteicošā, klāstīja Šlegelmilhs. Viņš ar gandarījumu novērojis, ka Eiropā sponsoru atsaucība šogad kopumā aktivizējusies.Pēc veiksmīgas dalības testu braucienos Itālijā Šlegelmilham sadarbību šosezon piedāvā "Porsche", taču divu atbalstāmo pilotu vietā autoražotājs izvēlējās piecus favorītus, līdz ar to arī saruka katram jaunajam braucējam paredzētais finansējums. Šlegelmilha menedžeris sarunas par sadarbības nosacījumiem ar "Porsche" turpina, taču tas nav Latvijas autosportista kārotākais sezonas variants, jo viņš nav ieinteresēts piesaistīt sponsorus, lai varētu braukt salonautomobiļu sacensībās. Viens no "Porsche" jaunākajiem piedāvātajiem variantiem ir startēt Vācijas "Carrera" kausa izcīņā, kur Šlegelmilham būs atrasta komanda, ar kuras sponsoriem autoražotājs kopīgi segs izdevumus.""Porsche" būs tāds kā B variants, ja neiznāks labs variants ar formulām F-2 vai "Renault" pasaules sērijā," paskaidroja Šlegelmilhs. "Pašlaik ir tāds gaidīšanas režīms," viņš piebilda.Uz iespēju startēt laba līmeņa formulu sacīkstēs Šlegelmilhs lūkojas cerīgi, un viņš neuzskata par būtisku problēmu to, ka daļa pirmssezonas testu jau palaisti garām. "Man pietiktu ar pieciem vai 10 apļiem, lai normāli iejustos un varētu sevi parādīt," viņš teica. Veiksmīgā dalība "Porshe" testos ir stiprinājusi Šlegelmilha pārliecību par saviem spēkiem, un par pašreizējo prakses trūkumu sacīkšu trasēs viņš nesatraucas. Ja nu Eiropā sacensību meklējumos pagalam neveiksies, par galējo, taču negribētuvariantu Šlegelmilhs uzskata dalību ASV "Indy Lights" čempionātā.Pēc līdzšinējās pieredzes Šlegelmilhs Latvijā pēc finansiāla atbalsta nelūko, jo tik lielu naudu, kāda nepieciešama startam nopietna līmeņa sacensībās, te nav iespējams piesaistīt, un arī iespējamo partneru latviskā mentalitāte pozitīvu iznākumu nesolot. Tādēļ arī par savu relatīvi nelielo atpazīstamību Latvijā Šlegelmilhs nesatraucas, jo pēc popularitātes sportists nav tiecies un pie tā piestrādājis. Savukārt ārzemēs Šlegelmilhs sevi uzskata par pietiekami atpazīstamu autosporta aprindās, kas seko līdzi jauno pilotu startiem.Pērn Šlegelmilhs startēja sacīkstēs, kur bija iespējams piedalīties bez maksas un paša finansiālās līdzdalības, jo braucējam nebija iespēju piemaksāt par braukšanu, bet sponsorus atrast neizdevās. Lai arī gads tādēļ Šlegelmilham iznāca saraustīts, pilots nenožēlo dalību četros dažādos čempionātos, jo sarežģītā finanšu situācijā izdevies saglabāt braukšanas praksi un pat tikt uz goda pjedestāla.Sācis sezonu finansiāli pievilcīgajā ASV "Formula Atlantic" seriālā, Šlegelmilhs pēc sponsora solījumiem pārcēlās uz Eiropu braukt "Renault" pasaules sērijas sacensībās. Taču sponsorēšanas solījumi nepiepildījās, un pirmais posms Barselonā Šlegelmilham bija arī pēdējais "Renault" pasaules sērijā. Sezonu Šlegelmilhs turpināja "Master" formulas divos posmos, pēc kuriem brauca Vācijas F-3 čempionātā.
Pēc sponsoru sprieduma Šlegelmilhs par sezonu plāno izšķirties līdz aprīļa vidum
Talantīgais Latvijas autosportists Haralds Šlēgelmilhs plāno mēneša laikā saņemt galīgās atbildes no potenciālajiem sponsoriem un atkarībā no finansiālajām iespējām līdz aprīļa vidum izlemt, kādās sacīkstēs startēt 2010.gada sezonā.Pašlaik vēl nav zināms, kādās sacensībās tiks aizvadīta 2010.gada sezona, taču skaidrībai jābūt mēneša laikā, žurnālistiem pastāstīja Šlegelmilhs.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.