Divus gadus Raikonens bija aizņemts ar citām nodarbēm, galvenokārt braukšanu rallijā, taču atgriešanās Formulā 1 viņam nav sagādājusi problēmas. Somam ir izdevies uzvarēt vienā no F1 posmiem un kopvērtējumā jau gandrīz garantēta augstā trešā vieta.
“Tas pierāda, ka “Lotus” ir spējīgi uzbūvēt izturīgu mašīnu un es zinu, kā ar to ir jābrauc,” faktu komentē pats Raikonens.
F1 pilotu izstāšanās statistika 2012. gadā
Posmi | Izstāšanās | Pilots | Komanda | Vieta |
19 | 0 | Raikonens | Lotus | 3 |
1 | 0 | D’Ambrozio | Lotus | 22 |
19 | 1 | Masa | Ferrari | 7 |
19 | 1 | Di Resta | Force India | 13 |
19 | 1 | Rikjardo | Toro Rosso | 18 |
19 | 1 | Kovalainens | Caterham | 20 |
18 | 1 | Gloks | Marussia | 19 |
19 | 1 (2) | Fetels | Red Bull | 1 |
19 | 1 (4) | Senna | Williams | 16 |
19 | 2 | Alonso | Ferrari | 2 |
18 | 2 | Petrovs | Caterham | 21 |
19 | 2 (3) | Vēbers | Red Bull | 5 |
19 | 2 (3) | Hilkenbergs | Force India | 12 |
19 | 2 (4) | Batons | McLaren | 6 |
19 | 3 | Rosbergs | Mercedes | 9 |
19 | 4 | Verņē | Toro Rosso | 17 |
18 | 4 | De la Rosa | HRT | 25 |
19 | 4 (5) | Hamiltons | McLaren | 4 |
19 | 4 (5) | Kobajaši | Sauber | 11 |
19 | 4 (6) | Maldonado | Williams | 14 |
19 | 5 | Peress | Sauber | 10 |
19 | 5 (6) | Piks | Marussia | 23 |
18 | 6 (7) | Grožāns | Lotus | 8 |
19 | 7 (8) | Šūmahers | Mercedes | 15 |
18 | 7 | Kartikeijans | HRT | 24 |
Iekavās dotas faktiskās izstāšanās (arī tās reizes, kad pilots tika klasificēts kā finišējis)
Taču tajā pašā laikā arvien plašāk izskan spekulācijas par “Lotus” finansiālajām problēmām. Komanda pirms sezonas piesolīja Raikonenam bonusus par katru nopelnīto punktu, taču diez vai kāds toreiz atļāvās iedomāties, ka vēl pirms pēdējā F1 posma viņa kontā būs jau 206 punkti. “Auto Motor und Sport” raksta, ka komanda gaida ienākamies naudu par izcīnīto ceturto vietu Konstruktoru kausā, lai varētu samaksāt algu 493 darbiniekiem un Kimi Raikonenam. Tas licis pazibēt pirmajām baumām, ka Raikonena un “Lotus” sadarbība finansiālu apsvērumu dēļ nākošgad varētu būt neiespējama.