“Šobrīd notiek sarunas ar “Renault”, taču līgums vēl nav parakstīts,” skaidro Tosts.
“Toro Rosso” īpašnieki “Red Bull” jau izmanto “Renault” ražotos motorus un darīs to arī nākošgad, kad spēkā stāsies jaunie tehniskie noteikumi. Tosts uzskata, ka tā būtu liela priekšrocība, ja abas radniecīgās komandas izmantotu vienus un tos pašus motorus, taču atzīst, ka līgums tādā gadījumā būtu jānoslēdz iespējami ātrāk – tas ievērojami atvieglotu sagatavošanās procesu.
Izmaiņas dzinēju tehniskajos noteikumos uz 2014. gadu ir ļoti būtiskas. Jo ātrāk būs zināms, ar kādu motoru tiks aprīkota šasija, jo ātrāk tehniskais personāls varēs abas šīs komponentes iespējami labāk savienot, lai formula darbotos kā viens veselums, uzsver Tosts. Viņa vadītā “Toro Rosso” nav vienīgā komanda, kas vēl nezina savus motoru piegādātājus jaunajai V6 turbo dzinēju ērai.
Vācu izdevums “Auto Motor und Sport” ziņo, ka iespējams dzinēju piegādātāju nomainīs arī “Force India”, kas šobrīd startē ar “Mercedes”, bet 2014. gadā varētu izmantot “Ferrari” ražotos motorus.
Iepriekš līdzīgas baumas bija dzirdamas arī “Sauber” sakarā, taču jaunās mašīnas prezentācijā tās tika noliegtas. Vienības vadītāja Moniša Kaltenborna atzina, ka sarunas par dzinēju piegādi 2014. gadā notiek vienīgi ar pašeizējiem sadarbības partneriem “Ferrari”.
F1 komandu izmantotie motori 2013. gada sezonā
Motoru piegādātājs | Komandas |
Renault (4) | Red Bull, Lotus, Williams, Caterham |
Mercedes (3) | McLaren, Mercedes, Force India |
Ferrari (3) | Ferrari, Sauber, Toro Rosso |
Cosworth (1) | Marussia |