I.Austers analizējot sabiedrības apsēstību ar tehnoloģijām, secina, ka mūsdienās firmas naski izmanto sociālpsiholoģiju. Uzņēmums Apple izveidojis teju viltīgu piedāvājuma stratēģiju. Ir tikai daži produkti, ko kompānija vispār piedāvā, tādēļ cilvēkam nav lieki jālauza galvu, kuru no ierīcēm viņš īsti grib. Galvenais mērķis ir panākt, lai cilvēki vispār grib kaut ko tieši no Apple. Turklāt jaunie aipadi un aifoni netiek laisti tirgū vienlaikus, tas notiek secīgi pēc kārtas, uzturot ažiotāžu, spriež profesors, ziņo radio.
Latvijas Radio vēsta, ka vēl uzņēmuma veiksmes stāsta pamatā ir statusa jautājums. Apple produktu statusu sabiedrībā varētu salīdzināt ar klaju vēlmi pēc izšķērdības demonstrēšanas, uzskata I.Austers. Sociālajās zinātnēs pēdējos gados aktualizējies viedoklis, ka cilvēka uzvedību nosaka divas pamatvajadzības - vajadzība pēc izdzīvošanas un gēnu nodošanas paaudzēm.
Apple produkti it kā parāda, ka to īpašnieki seko līdzi tehnoloģiju attīstībai, ir gudri intelektuāļi vai radoši cilvēki. Parādoties jaunam sērijas modelim, cilvēki emociju karstumā gatavi iepirkt ierīces un pārmaksāt par tām. Psiholoģijas profesors radio skaidro, ka tiek radīts arī mākslīgs priekšstats par šī produkta deficītu jeb ierobežoto skaitu.
IT uzņēmumam izdodas arī noturēt intrigu pirms katra nākamā produkta prezentēšanas. Tādēļ ziņkārīgie mediji iesaistās procesā, pastiprinot cilvēku sajūsmu un vēlmi cīnīties par nelielo skaitu telefonu vai datoru. Galu galā Austers secina, ka uzņēmuma Apple mārketings ir saucams pat par elegantu.