Profesionāla, draudzīga un individuāla apkalpošana ir Nordea atšķirības zīme. Ikdienā klients strādā ar savu bankas konsultantu, tomēr aiz katra aizdevuma vai noguldījuma līguma, aiz katras izsniegtās maksājuma kartes un jebkura cita bankas pakalpojuma strādā plaša Nordea komanda. Mūsu dalība šajā kampaņā ir apliecinājums tam, ka augsta klientu apkalpošanas kultūra ir visas mūsu 520 darbinieku lielās komandas pamatvērtība.”Nordea bankas klienti var izteikt viedokli un uzslavēt bankas darbiniekus par labu apkalpošanu, aizpildot anketu ikvienā no 23 Nordea klientu apkalpošanas centriem visā Latvijā vai elektroniski konkursa rīkotāju mājas lapā www.labsserviss.lv, kā arī zvanot uz informatīvo tālruni 1188 vai nosūtot bezmaksas īsziņu uz 1188 ar kodu MARTS un savu uzslavu.Papildu informācija:Dagnija Stuķēna, Sabiedrisko attiecību vadītāja-preses sekretāre, Nordea Latvija, tālr.: 6 700 5610, mob.: 29 470 708, [email protected]
PR: Martā aicinām uzslavēt labu servisu
Nordea banka iesaistās kampaņā „Uzslavē labu servisu!”, kas norisināsies visā Latvijā no 1.līdz 31.martam. Kampaņas laikā klienti tiek aicināti novērtēt un uzslavēt labu servisu un kompetentu apkalpošanu, tādejādi ar savu uzslavu palīdzot veidot vēl labāku klientu apkalpošanas kultūru Latvijā. Nordea bankas valdes locekle un klientu apkalpošanas tīkla vadītāja Antra Bergmane: “Klienta uzslava ir viens no augstākajiem atalgojumiem mūsu darbam.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.