Internetbankai izstrādāts jauns dizains, un banka sola, ka tā būs ērtāka lietošanā, tai skaitā, ieviesta ērtāka izvēlne un meklēšanas iespēja. Ir papildināta pakalpojumu izvēlne, tāpat kā jaunums ir iespēja klientam pašam veidot savu ātro izvēlni, tajā iekļaujot biežāk izmantotos pakalpojumus. Jaunā "Ibankas" versija veidota tā, lai klientam būtu pārskatāmāka un saprotamāka, kā arī lai ērtāk atrastu sev nepieciešamo informāciju, norāda banka.
Banka gan sola, ka ieviestās izmaiņas ir tikai sākums. "Pilnveidošanas process turpināsies arī
nākošajā gadā, ņemot vērā mūsu klientu norādītās vēlmes un
ieteikumus," atbildot uz jautājumu par papildu pakalpojumiem, ko varētu izmantot caur "Ibanku", Dienai norādīja "SEB bankas"
Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Sanda Purviņa.
Kā norāda "SEB banka", pateicoties interneta plašajai pieejamībai un cilvēku vēlmei ekonomēt laiku, pēdējo gadu laikā Latvijā vērojams liels internetbanku lietotāju skaita pieaugums. Kā liecina bankas aptaujas dati, internetbanku savu finanšu pārlūkošanai, rēķinu veikšanai un citu finanšu pakalpojumu izmantošanai lieto vairāk nekā 84% respondentu. Salīdzinājumā ar pagājušā gada sešiem mēnešiem, šogad "SEB bankas" internetbankas lietotāju skaits pieaudzis par 23%, savukārt internetā veikto darījumu skaits pieaudzis par 31%. Šobrīd bankas internetbanku lieto jau vairāk nekā 50% bankas klientu un kopējais elektroniski veikto darījumu skaits pieaudzis līdz 84%.
Klienti biežāk internetbanku izmanto konta aplūkošanai un rēķinu apmaksai, tāpat aizvien biežāk tiek izmantotas "Ibankā" pieejamās iespējas veikt ieguldījumus un uzņemties aktīvu lomu savu finanšu pārvaldīšanā pašiem.
"SEB banka" arī atgādina, ka tā saviem klientiem nekad ar e-pasta starpniecību nelūdz norādīt savus identifikācijas datus, kā arī paroles un autorizācijas kodus.
Diena jau rakstīja, ka šovasar uzlabojumus internetbankā ieviesa arī "Hansabanka".