Biedrība Mārketinga padome sadarbībā Latvijas Republikas vēstniecību Krievijas Federācijā 10. februārī organizēja pieņemšanu, lai dotu iespēju Latvijas uzņēmējiem nodibināt jaunus kontaktus ar Krievijas uzņēmējiem un lielveikalu ķēžu pārstāvjiem. “Uzņēmējiem šis ir iespēju un izaicinājuma laiks, lai optimizētu savu darbību un realizētu efektīvu mārketinga stratēģiju. Uzskatu, ka Latvijā ražotie pārtikas produkti ir kvalitatīvi un konkurētspējīgi starptautiskajos tirgos, par to liecina Latvijas pārtikas eksporta pieaugums. Esmu gandarīta, ka mūsu uzņēmēji ir ieguvuši divas zelta medaļas - LSEZ SIA “Kolumbija Ltd” par zivju konserviem un SIA “Baltās naktis” par “Dikli” pildītiem spilventiņi un sausbaranciņām ar magonēm, kas katrs atzīti par labākajiem savā grupā,” uzsver biedrības Mārketinga padome direktore Ingūna Gulbe.Šogad izstādē Prodexpo 2009 piedalījās sekojošus uzņēmumus no Latvijas:- “Melnā kafija”, SIA ar kafijas pupiņas, kafijas apstrāde un pakošana,- “Laima”, A/S ar cukura un kakao izstrādājumiem,- “Brīvais vilnis”, A/S ar zivju konserviem,- “Latfood”,A/S ar sāļām uzkodām un kartupeļu čipsiem,- “Karavela”, SIA ar zivju konserviem,- “Velte - L”, SIA ar delikatešu piedevām,- “Veta”, SIA ar alkoholiskiem dzērieniem,- “Unda”, SIA ar zivju konserviem,- “PK Invest”, LSEZ SIA ar zivju konserviem,- “Twins & Co”, SIA ar garšvielām,- “Kolumbija Ltd”, LSEZ SIA ar zivju konserviem,- “Kuršu Zeme”, SIA ar zivju un gaļas konserviem,- “Rīgas piena kombināts”, A/S ar piena produktiem,- “Baltās naktis”, SIA ar maizes un miltu izstrādājumiem,- “Valmieras piens’, A/S ar piena produktiem,- “Gamma - A”, SIA ar zivju konserviem,- “Lipo”, SIA ar saldumiem,- “Ventspils zivju konservu kombināts”,A/S ar zivju konserviem,- “Līcis - 93”, SIA ar zivju konserviem.Izstādē esošie Latvijas uzņēmēji uzskata, ka viņus visvairāk interesē tirgus apguve un eksporta iespējas Maskavā un tās apgabalā, jo pārējos Krievijas reģionos pirktspēja ir zemāka. Tomēr piedalīšanās šajā izstādes ļauj nodibināt kontaktu ne tikai ar Krievijā esošajiem uzņēmējiem, bet arī ar NVS valstu uzņēmējiem, piemēram, Azerbaidžānas, Kazahijas, Gruzijas u.c. Paši Krievijas uzņēmējiem atdzīst, ka meklē alternatīvas Rietumeiropas ražotajiem pārtikas produktiem, lai samazinātu izmaksas, labs piemērs ir Latvija, kas atrodas ģeogrāfiski tuvāk, ātrāk var piegādāt produkciju un var piedāvāt arvien vairāk jaunus produktus. Šībrīža ekonomiskajā situācijā, vairums Latvijas uzņēmēju uzskata, ka jaunu sadarbības veidošanai šis gads nav īsti piemērots, galvenais saglabāt esošos ražošanas apjomus un sadarbības partnerus un nepārtraukt produkcijas ražošanu, kā tas novērojams kaimiņu valstīs.Informāciju sagatavoja;Ilze BāliņaBiedrība Mārketinga padomeSabiedrisko attiecību speciālisteE-pasts: [email protected].: 67542947www.karotite.lv
PR: Laba iespēja "Prodexpo 2009"
Šodien noslēdzās starptautiskā izstāde Maskavā - Prodexpo 2009, kas norisinājās šogad, no 9. februāra līdz 13. februārim. Šogad izstādē piedalījās ļoti liels skaits uzņēmumu – 19, kas vēlējās iepazīstināt un prezentēt savu produkciju Krievijas uzņēmējiem, tirdzniecības ķēžu pārstāvjiem un izstādes apmeklētājiem, lai veicinātu uzņēmuma atpazīstamību starptautiskā līmenī un eksportu kopumā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.