Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +6 °C
Daļēji apmācies
Sestdiena, 2. novembris
Dzīle, Viva, Vivita

Ražošana

Igauņu energouzņēmums strauji iekaro Latvijas tirgu(3)

Elektroenerģijas tirdzniecības uzņēmums SIA Enefit, kas ir Baltijas lielākā elektroenerģijas ražotāja AS Eesti Energia meitasuzņēmums, aizvadītajā gadā Latvijā palielināja klientu skaitu par 150 procentiem, sasniedzot 15% lielu Latvijas atvērtā elektroenerģijas tirgus daļu.

Lattelekom ir Baltijas lielākais TV operators(1)

Lattelecom ar aptuveni 230 000 televīzijas pakalpojumu abonentiem kļuvis par Baltijā lielāko televīzijas pakalpojumu sniedzēju. Tikmēr Lietuvas lielākajam TV operatoram TEO ir ap 147 100 abonentu, bet Igaunijas operatoram Elion - ap 134 600 abonentu.

Pavasarī par 5%-7% augs biļešu cena autobusos un vilcienos(7)

Nākamgad pasažieru pārvadājumiem dotācijas tiks samazinātas par pieciem miljoniem latu, līdz ar to ir paredzēta biļešu cenu paaugstināšana par 5%-7% starppilsētu autobusu satiksmē un dzelzceļa iekšzemes satiksmē, saka Autotransporta direkcijas (ATD) vadītājs Normunds Narvaišs.

Latvijas ceļu būvētājs: Jaunajiem vilcieniem paredzētā nauda jāiegulda ceļos(17)

Latvijas Ceļu būvētājs uzskata, ka valsts pašlaik nevar atļauties veikt pasažieru vilcienu iepirkumu, situācijā, kad nav skaidrība par to, kāda daļa no ieguldītajiem līdzekļiem dos ieguldījumu Latvijas tautsaimniecībai, un iepirkuma procedūras likumība nav pietiekami skaidra. Tā vietā pēc biedrības domām bez īpašiem riskiem būtu iespēja kaut daļēji atrisināt kritiski samilzušo situāciju ceļu nozarē.

LDDK iesaistās vilcienu konkursa cīņā, nostājas CAF un RVR pusē(17)

Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) ģenerāldirektore Līga Menģelsone norādījusi, ka jāizbeidz vilcināšanās līguma parakstīšanai ar AS Pasažieru vilciens noslēgtā konkursa uzvarētāju, lai gan atjaunotu vilcienu sastāvus, gan iegūtu rūpnīcu, investīcijas un darbavietas.

Koka māju būvnieki apvienojas(4)

Koka būvnieki nolēmuši apvienoties asociācijā jeb klasterī, kas sevī apvienos gan guļbūvju, gan koka karkasa māju ražotājus, kas darbojas šajā nozarē jau vairākus gadus un sevi ir pierādījuši gan Latvijā, gan ārpus tās robežām. Apvienojoties tikšot veiktas mārketinga aktivitātes, darbinieku apmācība, kā arī citi konkurētspēju veicinoši pasākumi. Esot paredzēts pretendēt arī uz Eiropas Savienības līdzfinansējumu.

Pasaules reklāmas tirgus šogad audzis par 3,5%, nākamā gada prognoze - 4.7% © DIENA

Pasaules reklāmas tirgus izaugsmes temps 2011. gadā ir 3,5% apjomā, salīdzinot ar 2010. gadu, bet 2012. gadā pasaules reklāmas tirgus izaugsme tiek prognozēta 4,7% apjomā, liecina jaunākais ZenithOptimedia reklāmas tirgus tendenču un prognožu pētījums. Izaugsmes temps 2011. gadā ir zemāks par iepriekšējo - 2010. gadu, kad pasaules reklāmas tirgus izaugsme fiksēta 6,3% apmērā, salīdzinot ar 2009. gadu.