Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +19 °C
Skaidrs
Otrdiena, 14. maijs
Elfa, Elvita, Aivita, Krišjānis

Ziņas

220.lv: Šobrīd mazumtirdzniecībā izteikti dominē daudzkanālu tirdzniecība

Kā liecina tirdzniecības centra internetā "220.lv" apkopotie dati, šobrīd pircēju aktivitāte ir vērojama kā klātienes, tā tiešsaistes veikalos. Trīs mēnešu laikā kopš klātienes veikala atvēršanas Krasta ielā, būtiski audzis klātienē izsniegto pasūtījumu apjoms, tam šī gada janvārī, salīdzinot ar 2022. gada janvāri, kāpjot par 35%.

Kas īsti ir "efulfillment"? © DIENA

Vai esat plānojuši paplašināt biznesu un sākt eksportu uz Poliju, kur ir 28 miljoni tiešsaistes pircēju? Tas iespējams, izmantojot e-komercijas pasūtījumu izpildes pakalpojumu jeb efulfillment.

Hesburger: Tagad 95% mūsu loģistikas izmanto atjaunojamo dīzeļdegvielu, kas ražota no izlietotas cepamās eļļas

Katru gadu ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" apgādes automašīnas Baltijas valstīs mēro vismaz 500 000 kilometru. Tagad 95% šo "Hesburger" loģistikas pārvadājumu tiek izmantota atjaunojamā dīzeļdegviela, un tā daļēji tiek ražota no izlietotas cepamās eļļas, kas iegūta no uzņēmuma restorāniem. Paplašinot aprites ekonomikas sadarbību ar pasaulē vadošo atjaunojamās dīzeļdegvielas un ilgtspējīgas aviācijas degvielas ražotāju "Neste", "Hesburger" loģistikas radītās emisijas Baltijā samazināsies par aptuveni 90%, salīdzinot ar fosilās degvielas radītajām emisijām. Pirmie "Hesburger" apgādes auto, kas izmanto atjaunojamo dīzeļdegvielu, jau ir devušies ceļā pa Baltijas ceļiem.

Kopīgi svētki darbā © DIENA

Tradīcijas un svētki saliedē darba kolektīvus, turklāt ikviens stratēģiski domājošs darba devējs vēlas, lai kolektīvs justos kā viena ģimene, kurā kolēģi paļaujas cits uz citu un atbalsta cits citu jebkurā darba situācijā.

Finanšu plato gaidot © DIENA

Tirgus dalībnieki gaida, kad centrālo banku procentu likmju kāpums pierims un iestāsies pamiers. Runājot ģeogrāfijas terminos, mēs gaidām plato jeb plakankalni, respektīvi, procentu likmju svārstību pierimšanu.

Svarīga ir komanda © DIENA

Popkultūrā un medijos joprojām populārs ir vientuļā, vizionārā uzņēmēja tēls. Izdzirdot vārdu Tesla, mēs iedomājamies Īlonu Masku, Facebook mēs asociējam ar Marku Zakerbergu. Bet tā gluži nav patiesība par to, kā savulaik radās un izauga šie uzņēmumi. To pirmsākumos izšķiroša nozīme ir bijusi dibinātāju komandai.