Pie zīmola izveides strādājuši profesionāļi, kas pārstāv projektu vadības un modes dizaina sfēras, kuru kopējais mērķis ir attīstīt stabilu Latvijas modes zīmolu, kas piedāvā kvalitatīvu, rūpnieciskās sērijās ražotu dizaina apģērbu par vidusmēra patērētājam pieejamu cenu.
Zīmola vārds PAIYA sevī ietver vairākus skaidrojumus. Zīmola koncepcijā tie iezīmē dabiskumu, dabas tuvumu, abpusēju mīlestību ar dzīvi (tērpi sievietei, kas mīl dzīvi un izbauda mirkļus, kad dzīve viņu lolo). PAIYA- kā asociatīvs mātes meitas simbols, kas sevī nes veselīgu pašapziņu un pārliecību par sevi, ticību saviem sapņiem un tam, ka tie tiks sasniegti, uzdrošināšanos nostādīt un realizēt savus mērķus, sirdsgudrību, harmoniju un mazliet dzirkstoša kaprīzuma - lai baudītu dzīvi un tās sniegtās iespējas un izvēlētos sev no tās labāko.
Zīmola PAIYA Rudens/Ziema2011-12 tērpu kolekcija ir kā lietišķas sievietes stāstīta pasaka. Tie ir šarmanti tērpi ikdienai un dzīvei ar svētku eleganci. Apģērbos dominē klasiska stila līnijas, kas savītas ar romantiska stila iezīmēm. Kolekcija sastāv no dažādu modeļu blūzēm, žaketēm, svārkiem, biksēm un kleitām. Īpašs tērpu akcents ir ar eļļas krāsām apgleznotas piespraudes, kurās izmantoti zemeņu motīvi. Krāsas - dažādi lielpilsētas pelēkie toņi, piena baltais un piesātināti zilais. Krāsu paletei mirdzumu piešķir sulīgi ogu toņi un fuksiju sārtās krāsas dzirkstis. Izmantotie materiāli - vilna, kokvilna, zīds un jaukto šķiedru audumi.
Zīmola PAIYA apģērbi pieejami veikalā PAVILJONS t/c DominaShopping, Ieriķu iela 3, Rīga un Latvijas modes pārstāvniecībā KLASE Berga Bazārā, Elizabetes iela 83/85, Rīga; TASTE LATVIA Galerijā Centrs, Audēju iela 16, Rīga.
PAIYA ir Latvijā radīts sieviešu sērijveida apģērbu zīmols. Tas sevī apvieno augstvērtīgu, konceptuāli spēcīgu pret-a-porter tērpu dizainu, teicamu kvalitāti un raksturlielumu - ražots Latvijā.