Austrāļu mākslinieks R.Dž.Viljams apņēmies iesūdzēt tiesā dziedātāju Madonnu par to, ka viņa sava jaunā parfīma reklamēšanā izmantojot zagtu logo.
Kā apgalvo 32 gadus vecais mākslinieks, Madonnas jauno smaržu Truth or Dare reklāmā izmaintotais M burts ļoti atgādinot simbolu, kuru mākslinieks jau astoņus gadus izmantojot savos darbos un lietojot kā savas apģērbu kolekcijas preču zīmi, ziņo portāls news.com.au.
Mākslinieks nosūtījis oficiālu vēstuli Madonnas aģentam Gajam Osīrī, aicinot ievērot autortiesības, un gadījumā, ja dziedātāja vēlas arī turpmāk izmantot mākslinieka radīto preču zīmi, iegādāties no viņa licenci. The Sunday Telegraph norāda, ka pretējās puses viedokli laikrakstam nav izdevies noskaidrot.
Kā zināms, popdīva Madonna, sadarbojoties ar skaistumkopšanas produktu ražotāju Coty Inc., nesen nākusi klajā ar savu jauno sieviešu parfīmu.