Lauku sētas otrā sezona LTV1 tik ļoti atšķiras no pirmās, it kā tas būtu cits projekts. Šova Lauku sēta 2 atklāšanas sērija parādīja, cik liela patiesība ir teicienā, ka panākumus atnesīs īstais cilvēks īstajā vietā. Tas ir šova jaunais vadītājs Aleksandrs Riekstiņš, kurš pirms gada šajā šovā pats cīnījās par traktoru.Sipenieces konkurents
Tas nu ir skaidrs - šādu uzvedību pie spoguļa iestudēt nevar! Pat ja pie rokas ir pasaulē spožākā šova vadītāja raksturojums un vislieliskākais scenārijs, jābūt savam raksturam un spējai to parādīt.
Aleksandrs Riekstiņš ir komunikācijas ģēnijs. Viņš katru dalībnieku sabučo un izjoko, ar vecākiem sadzer, ar kaimiņiem sadzied, ar bērniem parunājas... Neiedomājami, ka ar kādu cilvēku viņš nevarētu atrast kopīgu valodu. Aleksandram visi šova darbi izdodas tik dabiski, ka šova laikā ir īstais brīdis atcerēties to garo īpašību sarakstu, kuras valdzina cilvēkus, kad viņi sastopas ar dzīvi ārpus pilsētas, – tas ir tiešums, dzīves gudrība, nebēdnība, sulīga valoda...
Pateicoties šova veidotāju sniegtajai iespējai, šajā rudenī dzimusi jauna TV zvaigzne. Aktīvs, asprātīgs un interesants cilvēks. Cienīsim un lolosim! Šovā lieliski redzams, ka jaunizceptā lauku šova vadītājs varētu dziedāt un priecāties, bet šova veidotāju Finger Film Production piesaistītie profesionāļi pamatīgi pūlējušies, lai skatītāju pusē viena Aleksandra raisīta smieklu šalts mītos ar nākamo smaidu un izbrīnu par jautro dzīvi lauku šovā.
"Zemnieku tēmā" Baibai Sipeniecei uzradies pamatīgs konkurents. Beidzot! Pilsētas profesionāļa žaketītē ģērbtais Māris Olte šī projekta gadu vecākajā versijā bija kā ciemiņš. Cilvēkus sauca par strādnieciņiem, bet attiecības ar viņiem neveidoja. Šogad ir citāds vadītājs un cits noskaņojums. Pirmajā sērijā Aleksandram šova dalībnieku iepazīšanas tūre pa visu Latviju izdevās kā gardu ogu lasīšana, redzēsim, kā viņš tiks galā tālāk. Pašlaik šķiet, lai nu ko ņēmis savās rokās, Aleksandrs to vaļā nelaidīs.
Raibais pulciņš
Zemnieku sētas ideja pieder pie tās neskaitāmo šovu "ģimenes", kurā vienmēr notiek viens un tas pats: grupa svešinieku spiesti dzīvot kopā un sasniegt kādu mērķi. Lai šovā uzturētu spriedzi, nekas labāks par kopumā muļķīgo izbalsošanu vai izslēgšanu nav izdomāts. Tāpēc katrā šova sērijā tiek izspēlēts sagrauto cerību un fatālo notikumu stāsts, kurā cilvēka "šova nākotne" atrodas citu rokās.
Lauku sētai 2 pieteicies raibs ļaužu pulciņš, kārtējo reizi liekot pabrīnīties, cik daudzi cilvēki dzīvē jūtas tik garlaikoti, lai sevis apliecināšanas meklējumu ceļā atsauktos televīzijas aicinājumiem mesties kādā projektā. Te var sastapt dažādus tipāžus! Lai nu ko plāno katrs dalībnieks, režisori no garā ieraksta saliks košākos gabalus, kur centrā būs attiecību pretrunas, cilvēku raksturi, mazi un lieli strīdiņi. Pirmos sadzīviskos sprakšķus rimtajā darba dzīvē redzējām jau pirmajā sērijā.
Atbalsta cena
Būsim atklāti, šādi projekti top tikai tad, ja tiem ir sponsori. Oriģinālideju sausuma perioda un smagas reklāmas tirgus aizdusas situācijā bez jebkādas ironijas ir jāpriecājas par uzņēmumu atbalstu jauniem TV projektiem. Ja gribam redzēt arī visu pārējo šovu, mazliet jāpacieš produktu izvietošana. Tomēr, tomēr... Gadu gaitā uzkrāta pagara pieredze, kā iepriecināt naudas devējus un nedarīt pāri skatītājiem. Arī šajā jomā noder zināšanas par gaumi, stilu, jēgu un paredzamo efektu. Vai Džeimsa Bonda filmās pie viņa superauto stāv arī tā pārdevējs un slavē izstrādājumu? Vai tiešām katru reizi, berot miltus bļodā, "dabiskā" balsī jāmin to nosaukums? Var mēģināt saprast kompromisus, ko rada "klientu noteikumi", bet būtu naivi domāt, ka tie darbojas pēc kāda mārketinga plāna. Saku to ar skumjām, jo ar šīm pārdomām nevēlos bojāt Lauku sētas komandas un sponsoru attiecības. Ar šovu nesaderīgu vēlmju izpildīšana bojā pašu projektu un tā saturu. Diezin vai to vēlas atbalstītāji. Sponsoru pārstāvju rosīšanās šovā ir lieka.