Viss plūsts un mainās, tā Dievs ir iekārtojis šo pasauli. Un šī izstāde ir sava veida liecība par šiem procesiem.Mākslinieks izstādes apmeklētājus aicina piedalīties gleznas tapšanas procesā un jūlija sākumā ikvienam būs iespēja vērot, kā top jauns mākslas darbs. Andris Vītoliņš plāno nākt katru dienu un skatītāju acu priekšā radīt 200 x 360 cm lielu gleznu.Par pamatu izstādei ir šopavasar tapušais projekts, ko mākslinieks izrādīja Tallinā galerijā Fahle. Mākslas kritiķis un izstāžu kurators Indreks Grigors (Igaunija) atzīst: “Arhitektūrai ir nozīmīga loma Andra Vītoliņa darbos. Daudzi, kam ir priekšzināšanas Latvijas mākslā, pazīst Vītoliņu kā tērauda labirintu un nepabeigtu debesskrāpju motīvu autoru. Taču, tas, kas reiz sākās kā urbānās pētniecības ceļojumi uz fabrikām ir noveduši mākslinieku līdz atskārsmei par arhitektūru kā sabiedrības politizētās pašizpausmes - kultūras simptoma centrālo elementu. Pagājušajā gadā viņš piedalījās ikgadējās Tartu Mākslinieku Savienības izstādē ar vizionāri ģeometriskās struktūrās sablīvētu kompozīciju Konfrontējot arābus (2015), kuras iedvesmas avots bija ceļojums uz Emirātiem. Taču pēdējā laika notikumi ir vērsuši mākslinieka uzmanību no Austrumiem uz Rietumiem. Šobrīd nepatikšanās ir pati Vakareiropa, kas šķietami tic universāli standartizētai un masveidīgi producētai vērtību sistēmai.”Latvijas Mākslas Akadēmijas Glezniecības katedras vadītājs, asoc. prof. Andris Vītoliņš aktīvi organizē personālizstādes gan Latvijā, gan ārvalstīs – Dānijā, Zviedrijā, Austrijā, Vācijā, Francijā, Igaunijā, Slovēnijā u.c. Mākslinieks darbojas arī kā izstāžu un citu mākslas projektu kurators.Andra Vītoliņa darbi atrodas daudzās privātās un publiskās kolekcijās, piemēram, Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā, Baku Modernās mākslas muzejā (Azerbaidžānā), Igaunijas Mākslas muzejā KUMU, kā arī Red Bull dibinātāja Dītriha Matešica (Dietrich Mateschitz) prestižajā privātkolekcijā ekspozīciju paviljonā Hangar-7 Zalcburgā, Austrijā.Ieeja bez maksas.
Andris Vītoliņš. Vakareiropas noriets
Liepājas muzejā mākslinieks izstādi iecerējis kā radošu procesu – eksponējot gan jau radītus mākslas darbus, gan veidojot jaunu mākslas darbu. Andris Vītoliņš uzskata, ka cilvēka tieksme pēc nobeigtības un pilnības nereti robežojas ar fatālismu. Naivā cerība pēc pabeigtas un pareizas pasaules ir bezjēdzīga.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.