Teiksim, galaktikas un Visums ir populāri apzīmētāji lietām, par kurām neviens neko nesajēdz. Turklāt runa nav tikai par Kosmosu, bet arī par produkciju, kas nes tā vārdu. Šādā veidā formulēta, jaunās – citas telpas apziņa kombinācijā ar arvien mazāks, plānāks un vieglāks, signalizē par objektu, kas izzūd. Armands Zelčs (1978) absolvējis Latvijas Mākslas akadēmijas Vizuālās komunikācijas nodaļu un studējis Berlīnes Mākslas universitātē. Mākslinieks strādā galvenokārt ar objektiem, un viņa interešu lokā ir cilvēka uztveres un spēju robežas. Kopš 2007. gada Zelčs piedalījies laikmetīgās mākslas izstādēs Latvijā un citur Eiropā, t. sk. grupas izstādēs Malmö Konsthall (Zviedrija), Stiftung akku Emmen (Šveicē), NGBK (Vācijā), NCCA Moscow (Krievijā) u.c. Personālizstādes: Bēgšanas mēģinājums (2009) un Nav tā, kurš ir. Tā vārds ir zināms (2011) kim? Laikmetīgās mākslas centrā.
Armanda Zelča personālizstāde
Spriest pēc mākslas darba par dzīvi ir tas pats, kas spriest par dārzkopību pēc ievārījuma – krievu filologu paruna. Armands Zelčs pāris nedēļu garumā nodarbojās ar ģipša liešanu un regulāri pārradās mājās krietni vēlu. Iespējams, veroties kādā ekrānā, aizdomājās par to, ka daudz vairāk radošuma tiek pielietots, lai reklamētu produktus salīdzinājumā ar to reālajām ražošanas izmaksām.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.