No nekā līdz pārpilnībai, haosam, līniju un laukumu jūklim, mudžeklim, līdz zīmējums sabiezē, satumst, aizaug pavisam ciet. Nekas no pateiktā, domātā, sajustā, izdarītā nepazūd, katrs sīkums paliek, akumulējas, pārklājas, saplūst un kļūst par savdabīgu personīgo “kultūrslāni”, par fonu arvien tālāk notiekošajam, par kompostu, barotni turpmākām darbībām, rīcībai, arī par nastu, kas velkas līdz. Formāli tas ir stāsts par mākslas darba darināšanas nebeidzamību, par punkta neiespējamību kādā konkrētā, iepriekš paredzamā brīdī, par to, cik daudz metamorfožu darbs piedzīvo, katrā no tapšanas stadijām ietverot sevī vienlaikus tā brīža kompozīcijas vērtību un turpinājuma aicinājumu. Par noteiktā brīža apstākļu un situācijas doto, kas nosaka katras nākamās kustības virzību, raksturu, intensitāti. Arī par to, ka kādā brīdī var izrādīties par vēlu, palaists garām, pārstrādāts, piecepis, sadedzis un neko vairs nevar glābt. Tikai atrast jaunu atskaites punktu un mēģināt sākt visu no sākuma. Vēlreiz.Inga Dilba
Inga Dilba. 30 dienas
Galvenais izstādes vadmotīvs ir process. Visu darbu pamatā ir viena klišeja/matrica. Pilnīgi tukšs laukums 30 dienu periodā pamazām piepildās ar zīmējumu-saturu, kas fiksēts 30 novilkumos. To var uztvert kā dienasgrāmatu, krātuvi vai kalendāru. Virsma, kas uzkrāj un atspoguļo mēneša laikā piedzīvoto – sākot no kāda viena nejauši izvēlēta laika atskaites punkta.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.