Izstāde ir gandrīz divu nedēļu ilga darba rezultāts - viens zīmējums, kas sastāv (ne obligāti uzskatāmā veidā) no trim daļām. Viena daļa ir zīmējums, kas ir zīmēts, to redzot, otra daļa ir zīmējumus, kas zīmēts, to neredzot, savukārt trešā daļa ir vide, apstākļi un t.s. redzamā pasaule, kas gribot negribot ietekmē, kalpo kā iedvesmas avots. Tiklīdz zīmējums ir tapis, tas nekavējoties kļūst redzams un piedalās tālākā sevis tapšanā jau citā aspektā.Šī brīža mākslas pasaulē joprojām raksturīga ir slēpšanās aiz stilizētiem, estētiskiem tēliem, nobīžu meklēšana un jaunu navigācijas zīmju meklēšana, kas, iespējams, ir viens no nedaudzajiem veidiem, kā nepazust pārlieku „izskaistinātā” pasaulē, saglabāt daļu no sevis, lai kāda tā arī beigu beigās neizrādītos.Klāvs Upaciers absolvējis Latvijas Mākslas akadēmijas Vizuālās komunikācijas nodaļu. Savos darbos viņš šķietami apzināti pieturas pie vienkāršības, mūsdienīgām naivisma formām, sekojot pārliecībai, ka tradicionālajā zīmēšanā ar roku ir vēl daudz neatklātā. K. Upacieris savu darbu tematiku raksturo kā „tepat ieraudzīto un atklāto”, tajā pašā laikā izvairoties no skaidri nolasāmu tēlu atainošanas, uzskatot, ka tam labāk piemēroti vārdi. Klāvs Upacieris piedalījies arī šī gada starptautiskajā mākslas festivālā SURVIVAL KIT 4 ar darbu „Nepārtraukta izvēle”, kā arī SURVIVAL KIT 3, kopā ar Brigitu Zelču radot interaktīvu zīmēšanas instalāciju, kurā apmeklētāji tika aicināti ar bērnībā ierastu metodi iegūt krāsainas monētu kopijas un no tām veidot Latvijas ainavu. Klāva Upaciera darbi bijuši izstādīti arī Vizuālās komunikācijas nodaļas izstādē „Laika nav”, „Stādions”, arī studentu protesta izstādē „Kultūrbloks” VEF telpās, kā arī izstādē „Skarba māksla – skarbiem vīriešiem” Brasas cietumā.
Klāva Upaciera ekspozīcija Viena zīmējuma izstāde
„Ja mēģina reducēt izpratni par zīmējumu, tad būtībā tā ir kādas personas neko nestāstoša līnija, vilkta ar zīmuli (vai jebko citu, kas pēc sevis atstāj „pēdas”) uz virsmas. Materiāls, ar kuru tiek zīmēts, kļūst par zīmētāja ķermeņa pagarinājumu, zīmējums – par domas ilustrāciju, savukārt doma netiek izteikta estētiskos tēlos, bet gan tūlītējos, vizuālos impulsos,” komentē izstādes kuratore Ieva Saulīte.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.